/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mega problem!!!!
Fra : slumf1
Vist : 267 gange
10 point
Dato : 11-01-04 16:12

Jeg har købt en Topcom skyr@cer wbr 244... Så langt så godt =)
Meeen så stopper festen også der, fordi routeren lukker min internet forbindelse én gang HVER time =(
Jeg kan S**** ikke finde ud af hvorfor...???? Plz...help me

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 11-01-04 16:21

Kører du DHCP på din router?

Hvis du gør er din "lease IP time" måske sat til en time - jeg kender dog ikke den pågældende router.

Mvh Berpox

Kommentar
Fra : slumf1

Dato : 11-01-04 16:31

berpox

Ja jeg kører på DHCP... Min lease time er sat på 1 dag... har også prøvet på 1 uge, men stadig det samme

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 11-01-04 21:52

Hvilken udbyder bruger du. Er din router opsat til at modtage tilslutning dynamisk. Den DHCP du skriver om, opfatter jeg som om det er din LAN DHCP. Din router får en IP tildelt dynamisk fra din udbyder. Jeg tror du skal lede efter fejlen på opsætningen af din routers WAN side.