/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
TDC eller MobileCity / Kabel eller DSL?
Fra : Jeroen
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 11-01-04 13:37

Hi everyone!

I hope someone can help me with the following.

I have a TDC 512 kabel connection and use it nearly all day for work. I also play Counterstike (and soon Battlefield). The speed on this TDC kabel doesn't seem really stable. I'm also thinking about changing to a DSL connection to gain better PINGS with online gaming.

What would be the better choice between TDC and Mobile City considering stable speed and as little as possible connection problems (more times I have experienced problems with TDC, resulting in no Internet for the biggest part of the day)?

Perhaps I can get some good gamers insight on TDC and MobileCity connections.

Thanks in advance!

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 11-01-04 13:46

Hi Jeroen

I have a TDC-dsl 512/128 connection and I have to say its rocksteady. For my part I have never encountered connection problems of any kind and the service is always in top, though other might have had problems reaching them on the phone, but that was the old days. Also Cybercity got good recomendations from other users in this forum, so my choise would definately be one of those, at least a DSL-connection due to the ping.

Kind Regards
srhansen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 11-01-04 14:32

og jeg som troede at dette var et sted for folk der forstår dansk,
jej kender flere der bruger kandu, der ikke kan et ord engelsk, men de kan selvfølgelig også lade være med
ferik

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-01-04 14:42

Hej ferik
Som udgangspunkt har du ret, men hvis nogle undtagelsesvis stiller et spørgsmål på udenlandsk, vil vi selvfølgelig også gerne hjælpe dem. Det er jo det det hele hanler om, at hjælpe hinanden -primært

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Jeroen

Dato : 12-01-04 00:41

Hej rshansen

Mange tak for dit svar! Det hjælper.

Jeg glemte lige at skrive at det kunne har været i orden at svare på dansk :) Unskyld til Feris for det! Jeg skrivede indlæg på engelsk fordi det gør det lidt lettere at forklare hvad jeg mener.

Jeg ser frem til videre svarer, jeg håber også fra gamerer.

Unskyld for mit dansk ;)

Jeroen

Godkendelse af svar
Fra : Jeroen

Dato : 14-01-04 19:44

Tak for svaret srhansen.