/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Regnskabs hjælp -vendsyssel-
Fra : qpool
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 09-01-04 22:48

Søger hjælp til regnskab .Lille produktion omsætning under 50.000 kr.
Helst i eller omkring 9800 Hjørring.

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 09-01-04 23:16

Bor selv i København, så jeg er ikke i nærheden, men et par opklarende spm. kunne måske hjælpe:
Søger du praktisk hjælp - en bogholder der kommer til dig?
Har du allerede et bogføringssystem? Er det en gl. eller nystartet virks.?
Søger du råd til anskaffelse af system, eller er du i tvivl om kontering af en bestemt type bilag?
Kan anbefale Usenet-gruppen dk.erhverv

Kommentar
Fra : Kontorservice

Dato : 10-01-04 17:21

Du er velkommen til at kontakte mig, måske kan jeg hjælpe dig.

Kommentar
Fra : qpool

Dato : 10-01-04 22:18

Hej kipros og kontorservice.
Jeg søger praktisk hjælp til års regnskab.Vil gerne følge med, så jeg evt selv kan gøre det næste år.
Kontorservice, hvor finder jeg dig ?.

Kommentar
Fra : Kontorservice

Dato : 11-01-04 16:34

Du finder mig på 98424186 i Frederikshavn

Kommentar
Fra : arjac

Dato : 20-01-04 13:45

Det lyder ikke som om, du er kendt med at udfærdige regnskab, hvorfor jeg vil anbefale dig at lade det lave hos et servicefirma, der er kendt med regnskabsregler og -love.
Lav det du er god til - og lad andre lave dit regnskab. Det tjener du mest ved.
Jeg kan anbefale mit service kontor - gode råd på telefon eller e-mail dag og aften, hverdag og weekend. Tlf 86454736 - 51902801. Hilsen og god vind arjac

Accepteret svar
Fra : pr.privat

Modtaget 50 point
Dato : 28-02-04 13:41

Jeg har gode erfaringer med Nordjysk Bogføring i Lørslev
tlf. 61774850
Mvh. Pr.privat

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 27-07-04 09:41

Søger du stadig hjælp? - hvis ikke så synes jeg spm. burde lukkes...

Godkendelse af svar
Fra : qpool

Dato : 14-11-04 22:32

Tak for svaret pr.privat.

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 14-11-04 23:00

Revisionsfirmaet Niels-Erik Østergaard i Brønderselv, kan også kun andbefales...