/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp! Unlock!
Fra : SkaTeR4EveR
Vist : 444 gange
30 point
Dato : 09-01-04 19:05

Jeg har været ude og invistere i et kabel, da http://www.gratisunlock.dk er lukket, og andre sider ikke kan hjælpe mig med min brors 3310!

- Det er et kabel fra T. Hansen med Varenr.: 1754450...

- Hvad gør jeg så nu? - Hvilken programmer skal jeg bruge, og hvad passer kablet til?

- er det en go invistering, eller 100 kr. ud af vinduet?

- på forhånd 1000 tak!

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 09-01-04 19:09

Gratisunlock har aldrig kunne låse din 3310 op. Men kikker du på www.helloo.dk kan du låse de samme modeller op som på gratis unlock helt gratis...
Ud over dette har vi også unlock service på alle andre telefoner. Bland andet kan vi tilbyde at regne koderne ud til din 3310 for kun 50,- kr..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : soll

Dato : 09-01-04 19:25

http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia under download kan du hente EepromTools3,1.zip gratis det er meget nemt at bruge.
virker fint til det kabel du har.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 09-01-04 19:38

Download Knok programmet fra download siden på www.helloo.dk
Start programmet..
Vælge din telefon type (3310)
Vælge Modifie locks
Vælg Reset Locks
Tag stikket af igen og din telefon er låst op...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 09-01-04 20:49

I stedet for alt det lir kunne du også få låst mobilen op på Nørrebro eller Valby, hvis du da bor i Kbh. Det koster ned til 50 kr. Prøv fx denne her: musr.dk

Kommentar
Fra : SkaTeR4EveR

Dato : 09-01-04 20:53

helloo.dk <<<< 1000 tak! - du har virkelig været en stor hjælp!

- er dig dybt taknemmelig!

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 30 point
Dato : 09-01-04 22:18

Velbekomme.. Du skal bare skrive svar acepteret ud ved mit navn og jeg får de 30 point.
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : SkaTeR4EveR

Dato : 10-01-04 00:53

Tak for svaret helloo.dk.

- Det var 100 % det svar jeg lede efter..
- Syntes Det er stort at der er folk tilbage der ik tar penge for alt!