/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Cigarfabrikker på Cuba
Fra : CapitalM
Vist : 945 gange
180 point
Dato : 20-03-02 10:19

Hvilke cigarmærker laves på disse fabrikker i den sydøstlige del af Cuba ??
Fabrikkerne er( Antillas, Gibara, Holguin I , Holguin II & San Andres).

Accepteret svar
Fra : lars2408

Modtaget 180 point
Dato : 20-03-02 16:42
Kommentar
Fra : pebjani

Dato : 27-08-06 21:02

jeg er meget interesseret i at høre fra nogle der samler på mavebælter fra cigarer.

jeg har selv samlet siden 1962 og har så holdt en pause i nogle år, men nu er interessen blusset op igen, så hvis der er nogle ligestillede hører jeg gerne fra jer.

bjarne

Kommentar
Fra : pebjani

Dato : 27-08-06 21:03

jeg er meget interesseret i at høre fra nogle der samler på mavebælter fra cigarer.

jeg har selv samlet siden 1962 og har så holdt en pause i nogle år, men nu er interessen blusset op igen, så hvis der er nogle ligestillede hører jeg gerne fra jer.

bjarne