/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Job søges
Fra : CiaoStyrer
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 08-01-04 18:37

Jeg er ved at søge job, men jeg er kun 15år... jeg bor i mou i sejlflod komune... jeg kunne meget godt bruge et job... så hvis der er nogle der mangler en frisk arbejdsdreng, i sejlflod, så bare skriv..

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 08-01-04 18:40

Jeg kan for øvrigt godt lave en billig hjemmeside, hvis nogle skulle være interesseret... Se hvad jeg har lavet: www.bo-sundt.dk/internet ... Jeg kan lidt af hvert med computer, også hvis i skal have logo'er eller reklame banner til hjemmeside eller lign...

Accepteret svar
Fra : nickmalden

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-04 18:44
Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 08-01-04 18:49

Jeg er træt af at være avis bud..... Nu vil jeg have et ordenligt job...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-04 19:13

CiaoStyrer - det er en flot og anderledes hjemmeside du har lavet.
Emesen.

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 08-01-04 20:15

Tak for det.. og jeg er enda blevet bedre....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-04 22:42

Stor ros for den hjemmeside du har lavet.
Desværre bor jeg i den anden ende af landet, ellers kunne jeg da godt bruge lidt hjælp i ny og næ.

Ellebye

Kommentar
Fra : AnG3L

Dato : 22-01-04 18:29

Tjaa du kan jo prøve i de diverse Føtex/kvikly/netto/bilka kæder rundt omkring i landet

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 18-01-06 13:40

Tak for svaret nickmalden... Fordi du prøvede.. og nu vil jeg gerne have det spørgsmål lukket..

Kommentar
Fra : luck

Dato : 22-02-09 19:21

jeg er også en en pige på kun 15 og man skulle tro at det var mig der havdet skrevet dit anlæg.
jeg har været avisbud i snart et år og det er det mest nedern job !! :S

men så en gang for alle besluttede jeg at nu skulle det være slut, så jeg skrev omkring 20 ansøgninger og gik rundt og afleverede hos alle mulige. lige alt fra BR til Biblotek. bare jeg fik noget der gav godt for kunne godt bruge nogle flere penge :P.

det endte med at jeg fik et arbejde i en bistro og tjener langt bedre på det ( + det er inendørs :P)
så her i sidste uge sagde jeg mit job op :D

så mit råd til dig er at lave en hel bund ansøgninger og gå rundt i en hel masse butikker nær dig og håbe på at nogen ringer til dig