/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Spærre adgang til internettet
Fra : Svensson
Vist : 715 gange
50 point
Dato : 08-01-04 11:24

Hej!

Jeg søger et program som kan ligge lokalt på en maskine, og kun tilllade at man bruger feks. 2 forudbestemte hjemmesider og alle andre bliver blokket.

Det skal helst være et freeware program, men er også interreseret i andre.

På forhånd tak.
Michael

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-01-04 11:41

Jeg kan komme med en hel klar anbefaling.
Norton internet securiti 2004
Her får du:
antivirus, firewall indeholdende den nyeste teknologi.
http://www.symantec.com/region/dk/
Her kan du finde prisen:
http://no.kelkoo.com/b/a/o_100797539_Norton_Internet_Security_2004.html
Du kan spærre hvad du vil, og beskytte dine opsætninger med en kode.

mvh
jms
nb. vi anvender selv programmet her på kontoret.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 18-01-04 17:31

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Kommentar
Fra : Svensson

Dato : 19-01-04 11:21

Har ikke lyst til at benytte en firewall mere på mit netværk, skal have noget der kun lukker for internet sider og ikke andet !!!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-01-04 00:45

Kan du ikke blot benytte dig af internet explorers indbyggede mulighed for "klassifikationsfilter"? (hvis du altså benytter IE)

Funktioner>Internetindstillinger>Indhold>Indstillinger> tilføj de websteder der er godkendt (altid) og f.eks. *.com *.net osv. til dem der absolut ikke må åbnes. >slut af med at aktivere klassifikationsfilteret.

Prøv at lege lidt med opsætningen - du kan godt få det til at virke den vej igennem

mvh
Berpox

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-04 17:40

hmmm Svensson har åbenbart ikke www.kandu.dk blandt de sider han vil se....

Skulle vi ikke lukke spørgsmålet hr. Svensson.

mvh Berpox

Godkendelse af svar
Fra : Svensson

Dato : 03-02-04 11:13

Tak for svaret berpox.