/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Jeg har brug for hjææælp. KIG HURTIG IND
Fra : jaafar19
Vist : 267 gange
100 point
Dato : 08-01-04 10:15

Hej..

For ca tre år siden har jeg haft et demo spil som jeg har fået af min ven.
Spillet er et 3D multiplayer spil men jeg tror ikke man kan spille online.
Spillet handler om at man skal klatre op på et højhus mod en anden spiller og 2 fra com, og mens man kravler op falder der nogen ting hvor man skal passe på at de ikke rammer. Det er i første bane.

I anden bane handler det om at man skal slåsse mod andre på et klippe og dem der falder taber og ham der bliver til sidst er vinderen.

Der er også flere baner men de kommer ikke i demoen.

Men nu har min lille bror brug for spillet og JEG HAR LOVET HAM AT HENTE DETTE SPIL, Men problemet er at vi ikke kan huske hvad den hedder.

Er der så nogen der kender sådan et spil, så være venlig og skriv dets navn.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-01-04 10:19

Det må kunne findes ved at søge efter Donkey Kong clone eller hightower eller noget andet på google..... Men der er jo mange resultatmuligheder...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-01-04 12:17

Fortæl lige lidt mere om dette spil..! Hvordan ser ens spilfigur ud? hvornår er spillet cirka fra..? er det mennesker eller monster eller hvad man slås med..? Prøv at uddybe det lidt mere så skal nok få et navn fra mikael-drengen her..!

Mikael

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 08-01-04 13:08

Jo.
Man kan vælge mellem forskellige spiller. der findes en abe der kan skyde med bananer eller en tyk man der skyder pizzaer, eller en alien der skyder med små UFO flyve, og en bokser eller joungle dame eller en kangoro men kan ikke huske hvad de kaster med.
spillet er ca 5 år gammel.
man har et Power styrke og som bliver mindre og mindre når man får nogle slag fra andre eller når man rammes af de ting der falder.
Der er også Energy hvis man har den så kan man bruge den i ca 10 sek hvor man bliver hurtiger.

Jeg tror at den ful version af spillet har andre baner som Løb og svømning.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-01-04 14:57

Jeg må desværre sige at jeg ikke kan finde dette spil.. men det er nu mest fordi jeg ikke har nogen titel at gå efter. Det ville være meget nemmere hvis du huskede en navnet på spillet, eller bare en del af navnet eller måske noget du tror kunne have med navnet at gøre..!

Mikael

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 08-01-04 15:02

ellers TAK

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 09-01-04 12:11

er der nogen andre der har høret om sådan et spil?

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 09-01-04 14:24

jeg kender spillet, og har haft meget grin og sjaw med det. FUCK hvad er det nu det hedder noget med D.

hmm kan ikke huske det lige nu men skriv en mail til mig på icy@hotmail.com så skriver jeg tilbage.
(jeg tjekker min email dagligt.)

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 09-01-04 14:26

der skal ikke mellemrum mellem z'erne.

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 09-01-04 15:17

mener du icy@hotmail.com

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 09-01-04 15:19

fuck den billed med det tre Z'er kommer af sig selv

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 13:02

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 12-02-04 13:24

Han kan nok ikke huske hvilken knap på musen han skal bruge.

10-4 herfra - flueben fjernet.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 12-02-04 16:50

ingen point fordi ingen svar!!!!!