/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Oralsex: Afsky for lugten og smagen
Fra : t_d
Vist : 1373 gange
20 point
Dato : 07-01-04 20:08

Min kæreste har tidligere ikke haft noget imod at give mig oralsex, men efterhånden vil hun slet ikke give (men gerne have) oralsex. Hun vil nok gerne, men når vi taler om det, siger hun at hun føler væmmelse for både lugt og smag, og at hun derfor ikke kan gøre det mere. Måske er det den generelle dalene sexlyst som også plager hende, der hænger sammen med dette? Dette fordi forslag om at gøre det med kondom eller at stoppe før udløsning ikke har hjulpet på hendes lyst til det.

Spørgsmålet er derfor, er det ikke muligt for hende at overvinde væmmelsen? Jeg tror det er noget psykisk, men hvis det er, hvordan gør man så?

Jeg kan ikke lade være med at sammenligne det med eksotisk mad. Så eksotisk behøver det i virkeligheden ikke at være, tænk bare på hvad vi spiser og drikker - komælk f.eks., eller "hønseaborter" som indgår i meget mad. I andre lande spiser man meget blæksprutter, myrer, biller, mus, hunde og hvad ved jeg, af for os ækle knasende, slimede mærkelige fødevarer. Her føler vi vesterlændinge ofte væmmelse, fordi vi ikke er vant til det.

Så et eller andet sted må der være en måde man kan øve sig i at kunne lide noget.

Kommentar
Fra : H_Rude

Dato : 07-01-04 20:37

Giv hende en oralpause - lad for Guds skyld være med at presse hende! Hvis du presser hende ricikerer du at øge hendes modstand yderligere. Hun skulle gerne gøre det af lyst. I øvrigt kan det være en god idé ikke at få udløsning i hende. Sæd er meget basisk og virker på tænderne ligesom Cola, de bliver ligesom en smule opløst. Desuden smager det ikke godt, det er klistert og man kan ligesom ikke få det væk fra munden igen. Men du kan jo prøve selv, "tænk bare på hvad vi spiser og drikker - komælk f.eks., eller "hønseaborter" som indgår i meget mad".

Pas ligeledes på at du ikke kommer til at straffe hende fordi hun ikke vil som du vil.

Hendes lyst skal nok komme tilbage. Du kan styrke det ved at flirte lidt med hende, ved at vise hende hvor meget du holder af hende og at du har lyst til hende

Held og lykke

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 21:24

Jeg tror ikke at en flirt får hendes lyst tilbage Der må da være en grund til, at hun pludselig står af overfor oralsex. Du skriver at hun væmmes - og at du tror det er noget psykisk. Har hun ikke fortalt dig hvori denne væmmelse består??og har du overvejet om jeres sex er blevet anderledes i forhold til den tid, hvor hun godt ville dyrke oralsex??

Noget andet du skal spørge dig selv og hende om. Har hun nogensinde fundet nydelse ved oralsex? - eller kan det være hun kun er gået med til det, fordi hun har fornemmet, at DU fandt en nydelse ved det?? men nu ikke gider spille komedie længere.......

Er det psykisk betinget tror jeg ikke I klarer problemet ved at ØVE som du skriver.
I det hele taget tror jeg ikke man kan øve sig til en nydelse som rent faktisk er betinget af, hvad der foregår i øverste etage(tankerne) Hvem fan... gider æde fx en slimet snegl, hvis tankerne siger Ikke ret mange tror jeg - og vil du selv finde det særligt pirrende, at det er hende imod i tankerne, men gør det alligevel??

Frida.

Kommentar
Fra : t_d

Dato : 07-01-04 21:34

Hurtige svar må man sige!

Ja, hun har haft lyst tidligere.

Lad mig lige præcisere, at det ikke er "pludseligt", men over en lang periode. Vi har fået børn, vi er idag i 30'erne, og det er over 7 år siden hun sidst gav mig oralsex, så "vente" er ikke det der er brug for. Den ulyst hun har er som man har overfor visse fødevarer, derfor er det svært at bekrive hvad det er. Kan man ikke lide blæksprutte, så kan man ikke lide blæksprutte, men hvis man øver sig, kan man vænne sig til det. Her er det bare det omvendte problem, hun kunne før, men ikke nu.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 22:01

Jamen nu skal du bare høre Nej fis, men helt ærligt tror jeg ikke, at din kæreste på noget tidspunkt har kunne lide oralsex. Når man er forelsket kan man vist godt finde på at gøre ting for at tilfredsstille sin partner, for så senere at finde ud af man egentlig ikke bryder sig om det.

Den med at hun væmmes ved lugten og smagen holder ikke vand - ja altså med mindre du virkelig lugter og smager grimt (sorry
Lad være med at ha' forhåbninger om, at det blot er øvelse der skal til. Det kan sgu da ikke lade sig gøre....(Lad mig vide hvis det viser sig jeg tager fejl) men hele sexakten foregår altså ved tankens kraft - så det er nok mere følelser det handler om, end blot det at sige til sig selv, at det kan jeg godt indøve og lære at leve med - selvom det er mig imod i tankerne. Lyder måske rodet - men meningen er god nok*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 07-01-04 22:36

Hejsa! Jeg kan sagtens følge Fridaflip (har selv haft det sådan og så prøver man alle de dårlige undskyldninger, så som at det ikke smager godt osv...) men, hvis man tager udgangspunkt i at din kæreste i dette tilfælde fortæller sandheden, så skifter vi mennesker altså dufte og vores "safter" skifter smag alt efter hvilke fødevarer vi indtager, så måske det var et studie værd - om I har ændret spise-/drikkevaner fra dengang hvor hun ville og så til nu?! Tjah - bare lige en strøtanke!

Held og lykke

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-01-04 22:54

...og er du HELT ren og nybadet, når I entrer den ægteskabelige dobbeltseng?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 22:57

Jeg har altså aldrig hørt, at man kan træne sig til en lyst
En lyst kommer vel af sig selv - og lysten har din kæreste ikke haft i 7år
Det er sgu da længe syns' jeg. Spørg hende lige igen - om det virkelig hænger sammen som hun siger....

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 23:00

Hmm...Ja det er jo selvfølgelig godt hvis du er ren*GG* Men mon ikke du er det, når du lige netop ved at det er smag og dufte din kæreste væmmes ved. Det tror jeg.

Frida

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-01-04 23:02

Det er bare det at den der med "Jeg var i bad i morges" IKKE dur!!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 23:08

Nej den dutter sgu ikke. Gå i bad sammen lige inden så kan hun selv gøre den ren*GG*

Og et lille hurtigt bad inden er da osse pirende.

Frida.

Kommentar
Fra : t_d

Dato : 08-01-04 06:46

Har hun haft lyst før eller bare gjort det? Hun siger selv hun har haft lyst før, det er nok det der piner mest. Også med dem hun har kendt før mig, det piner ikke mindre.

Renlighed er ikke problemet.

Om væmmelsen er et dække for følelser kan godt være, men når vi taler om det siger hun at hun gerne vil, men at hun væmmes ved det. Som "Jeg ville egentligt godt spise østers (hvad grunden så end måtte være), men jeg kan simpelt hen ikke, fordi jeg væmmes"

Mht mad så kan man sagtens lære at kunne lide nye ting. Hvis man prøver flere gange, kan man vænne sig til selv selleri og blodpølse - men viljen skal være der!

Men jeg vil tro at det er rigtigt at det er følelserne der er problemet, men underbevidst (eller også kan/tør hun ikke sige det).

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-01-04 07:15

Det lyder som om, du må acceptere at hun simpelthen ikke bryder sig om det. Der er vel også nogle ting, du sexuelt ikke bryder dig om, selv om andre kan lide det. Din indstilling ang. "det kan man lære" virker ærlig talt lidt frastødende.
Det er ærgeligt, hvis du synes det mangler i jeres sexliv. Men enhver har ret til at bestemme, hvad han eller hun vil være med til. Fokuser på det, der rent faktisk er dejligt istf det, du ikke kan få!
mvh

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 08-01-04 09:01

Hvad er det egentlige problem? At du forventer/forlanger at hun sluger din sperm?
Hvis det er det der er problemet er det så et must for dig, man kan jo godt have oralsex uden at man ligefremt "lapper" div. safter og væsker i sig bagefter.
Ved godt at der stadig vil være lidt smag og ikke mindst lugt, som de andre skriver gå i bad LIGE inden, og tænk lidt over hvad du spiser samme dag og evt. dagen inden. Det du indtager smitter nemlig af på smager. Hold dig fra løg, nødder og andre ting. Ananas er fx. godt og giver en lidt bedre smag.
Måske gør det heller ikke det hele lettere hvis du presser. Prøv at lade hende få fred for det et stykke tid, hyg om hende og gør ting for hende som hun synes er dejligt, så kommer det måske helt af sig selv igen.
Hvis det ikke virker så overvej om du ikke kan leve uden. der er sikkert også ting i livet du ikke vil og som din kæreste så bare accepterer.

Accepteret svar
Fra : saramarie

Modtaget 20 point
Dato : 08-01-04 10:58

Jeg synes ikke du bare skal affinde dig med det, fordi hun har mistet lysten. Alting har en årsag - også denne. Ofte gør vi det, at vi projicerer et problem over til at være noget helt andet. F.eks kan din kærestes undskyldning med "lugt og smag" godt bunde i noget helt andet og højst sandsynlig psykisk - noget der foregår i hendes hoved, som hun måske ikke vil erkende og mærke, og derfor projicere hun det over til noget fysisk, noget håndgribeligt. Det kan også være et "råb på hjælp" - hun viser ved denne afvisning af oralsex, at der er noget, der ikke er som det skal være. Ved ærligt at fortælle dig det, åbner hun også for dig, beder måske indirekte om din hjælp til at løse "problemet" (som måske ligger et helt andet sted).
Der er mange måder at anskue det på, men en ting er sikkert; alle fysiske signaler kommer af noget psykisk - det der foregår inde i vores hoved, viser sig i/på vores krop.
Prøv at tage et par "objektive" briller på, og se hvordan Jeres forhold har været fra start til slut. Hvilken vej er det gået, siden hun for syv år siden fandt ud af hun ikke kunne lide oralsex? Det kan være hårdt men også nødvendigt for at komme videre.
Held og lykke, Sara

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 20:08

Gad vide hvordan man tester diverse madvarer for efterfølgende
kropslugt/smag
Mon man tilbyder en flok frivillige at guffe løg nødder og ananas - for derefter at dyrke sex. Så sidder der en kyndig med sin lille blok og noterer hvorvidt der udbrydes "bvadr" eller "uhmm" *LOL*

Okay godt nok et sidespring fra sp. - men dog lidt interessant, specielt fordi man jo ved at bl.a parfume ikke dufter ens på alle. Gu' ve om vi alle dufter ens efter indtagelse af fx. løg??

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-01-04 21:14

_een_ kyndig? Nope frida...der sidde sgi da et helt panel, der skal blive enige *gg*

Kommentar
Fra : Jonny_DK

Dato : 08-01-04 23:59

Hej med dig
Det kunne jo også være at hun fik det hun skal have et andet sted !!

Kommentar
Fra : t_d

Dato : 09-01-04 09:24

Det er ikke et spørgsmål bare om at sluge eller ikke, det er et spørgsmål om oralsex eller ikke. Og jeg har som skrevet levet uden det i mange år, men da vi har talt om det for nylig, var det jeg var nysgerrig om der var nogle der havde nogle råd. Jeg presser hende ikke til noget hun ikke vil, fordi hun netop siger, at hun gerne vil, men at lugt/smag fremkalder væmmelse hos hende. Så det er ikke mig der presser noget igennem som hun ikke vil.

Hun siger at hun gerne vil have lyst til det, og det er jo hele essensen i dette emne - der er noget hun gerne vil, men der er noget underbevidst som blokerer, så hun føler væmmelse.

Efter det jeg har læst ovenfor og når jeg har tænkt tingene igennem, tror jeg at det hænger direkte sammen med den generelle sexlyst hun har (eller ikke har så meget af for tiden). Den har vi en plan for som vi arbejder på lige nu, det vil vise sig om det virker, og dermed også på sigt om oralsex kommer til at være gensisigt igen.

Hvordan er det med point, jeg forstår det ikke helt - skal jeg vælge en af besvarerne og give vedkommende point?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-01-04 10:48

pointene har du allerede givet, - nu vælger du bare den kommentar, du synes bedst om. (klik på "accepter som svar)

Mvh Christina & held og lykke med projektet...

.-)

Godkendelse af svar
Fra : t_d

Dato : 10-01-04 17:17

Mange tak for svaret saramarie. Du har ledt os på rette vej tror jeg. Jeg tror på at den generelle sexlyst hænger direkte sammen med dette, og vi vil nu arbejde på sagen. Oralsex var ikke det eneste problem, men vi har en plan og jeg er overbevist om at gnisten vil vende tilbage!

Kommentar
Fra : anonymh

Dato : 01-02-06 14:27

Det er fordi hun har mistet kærligheden til dig, for hvis hun ikke havde gjort det ville hun give dig en livlig oralsex, selv om hun ikke kan lide det.