/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hjælp Til Athlon Mobil
Fra : listh
Vist : 232 gange
50 point
Dato : 06-01-04 19:49

Jeg har en bærbar med AMD Athlon-mobil, som efter jeg har ryddet op på den, ikke længere er særlig støjsvag... Hvad kan problemet være.. Det var da meningen at den skulle være i stand til at regulere ydelsen alt efter hvor krævende opgaverne er.. Nu kører den bare for fuld drøn (2500+) konstant og blæseren larmer sygt meget uden ophold. Kan jeg have slettet noget der er nødvendigt for at skidtet kan regulere..??

Hjælp tiltrængt, da jeg er på randen af sindsyge... Den lyd piner mig.

Venligst, Peter Listh

Kommentar
Fra : danlampe123

Dato : 06-01-04 20:44

En læser i di PC larmer meget, så det har ikke meget med det du har foretaget dig

Med venlig hilsen Dan

og et rigtigt godt Nytår

Kommentar
Fra : danlampe123

Dato : 06-01-04 20:47

På Apoteket kan man købe øreropper det hjelper på problemet

Med venlig hilsen Dan.

Kommentar
Fra : SuiX

Dato : 12-01-04 11:52

Du skal sørge for at den rigtige driver til din CPU er installeret fra producenten, samt du skal redigere lidt i registreringsdatabasen. Hvis du henter mobil-driveren direkte fra AMD, mener jeg også der ligger en installationsvejledning. Nu ved jeg ikke om "rydde op" betyder at du har formateret den, hvis det gør, ligger problemet højst sandsynligt i manglende driver.

SuiX