/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
outlook
Fra : cccf
Vist : 467 gange
50 point
Dato : 06-01-04 12:03

Jeg deler bredbånd med flere andre gennem TDC.
Jeg har selv email adresse hos TDC og er kommet på deres Mailkonto.
Men hvorfor kan jeg så ikke komme på outlook?? jeg skriver den samme E-mail kode som jeg har fået opgivet fra tdc og så min email adresse.
Kan vi ikke alle sammen være på outlook med vores forskellige adresser.
Venligst
cccf.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-01-04 12:16

Gå i outlook
funktioner<indstillinger<konti
her skal du konfigurere din e mail konto, såvel modtagelse som afsendelse
så skulle det virke.

mvh
jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-01-04 12:18

klik egenskaber
det glemte jeg.
Her skriver du modtagelse og afsendelse.
Hvilke egenskaber du skal skrive, har du fået oplyst af din mail udbyder.

mvh
jms

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-04 12:46

jeg har skrevet
indgående post pop.3mail.dk
udgående smtp.mail.dk
kontonavn +++++++++
adgangskode ++++++++++
det er den samme adgangskode som jeg bruger på tdc mail.
men der bliver fortalt at adgangskoden ikke er gyldig ?
cccf.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-04 12:48

hedder den ikke pop3.mail.dk
Mvh natmaden

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 06-01-04 12:56

Tak for svaret natmaden.
Du er sgu skarpsynet tak for det.
Det var det der var i vejen nu funker det.
Venligst cccf.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-01-04 13:05

Selv tak

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-01-04 13:20

Kom lidt for sent
glad for at høre det virker

mvh
jms

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-04 13:24

ok jmsgruppen
Men kan du så svare mig på det andet spørgsmål som jeg stillede med hensyn til flere brugere af outlook.??
venligst cccf.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-01-04 14:39

Jeg har også prøvet tdc med flere brugere. det var ikke stabilt,
til tider kom mailen ind på en forkert bruger, og det dur jo ikke,
det er godt nok et par år siden.
nu bruger jeg www.web10.dk men der skal penge op af lommen,
til gengæld er du selv herre over din post, og du kan oprette lige så mange du vil.
hvis jeg skulle bruge mere, ville jeg prøve www.cliche.dk (20mb for 1kr.)
Jeg bruger også www.b-one.dk de har et rigtigt flot online post-pgm men det kan ikke sende fra OE.