/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
opgradering af Nokia3310
Fra : zibas
Vist : 473 gange
50 point
Dato : 05-01-04 19:57

Hej, hvordan opgraderer jeg softwaren fra version 4,45 ti V. 4,47, og hvor kan jeg evt finde firmware'en / Software'en ??? Har en datakabel... Håber nogen kan hjælpe !!!!

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 05-01-04 20:57

Jeg ved bare du skal have et andet kabel end et data kabel, det skal være et flash kabel som man sætter i printerporten.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-01-04 22:20

Det er rigtigt at man skal have et Flash kabel til denne opgave..
Mit spørgsmål er lige... Hvad skal du med softwaren 4,47 ?? Mener du ikke 5,47??
Og hvis du mener det så vil jeg gerne lige fortælle dig den er fyldt med fejl. Det er så kommet 3 nyere som hedder 5,57 + 5,87 og så 6,07. Det billigste for dig vil være at kontakte en unlocker på www.dkunlock.dk og få ham til at lægge den sidste nye ind samt aktivere den skjulte menu i den (3315 opgradering) Så slipper du med at skulle betale 100,- kr og du er sikker på det bliver lavet ordenligt og der er garanti på.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 08-01-04 07:44

Ja man skal have
1) et flash kabel
2) et program til at flashe med
3) den software man gerne vil have i telefonen (mcu + ppm)
4) ønskes den lavet til en 3315 så kræver det et andet program

jeg kan klare det for dig (den nyeste version software jeg har er dog 5,87 (til 3310))
interesseret så se her www.openphone.dk

vist der er noge som har nyere wersion vil jeg da gerne have det tilsendt ( eller adr hvor det kan hentes)
hilsen OPENPHONE

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 08-01-04 11:50

Her er et klassisk eksempel...
Nu begynder de forskellige "unlockere" at overbyde hinanden og ødelægge forretningen. En proff unlocker som ikke engang har den sidste nye software til 3310. Så er det man spørger sig selv. Hvornår kan man enligt tillade sig at kalde sig unlocker? Ja nogle mener man kan kalde sig unlocker hvis bare man har et datakabel og et flasher kabel til en 3310. Der er jeg så ikke helt enig. Man får hvad man betaler for så det er sikkert derfor at ikke alle har den nyeste software til telefonerne. De er sprunget over hvor det er lavest...
Det er beklageligt at ikke alle unlockere kan yde den samme service..
Men find unlocker på www.dkunlock.dk (der burde alle henvise til for at undgå krig i kandu)

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 08-01-04 23:05

Du skriver også et andet sted du er til for at hjælpe andre
og så er du nok blandt dem der svarer hurtigt på indlæg her
men selvfølgelig med en lille (lidt skjult) henvisning til helloo.dk
så fej lige foran din egen dør-- før du skælder ud på os andre
i øvrigt vis du ved hvor der kan downloades nyere version software
så hjælp ---- som du jo siger du er til for ..................

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 08-01-04 23:11

Ja jeg reklamere gerne for www.helloo.dk fordi jeg låser telefoner op GRATIS.
Der ligger forskellen. Når nogen spørger om andre modeller som Ericsson skriver jeg ikke
DET KAN JEG!!!! Nej så skriver jeg at de altid kan finde en unlocker på www.dkunlock.dk
Med hensyn til flash filer.. De er meget svære at find på nettet, men når man nu køber ordenligt udstyr så følger de med på CD. Men det ved du vel allerede..
Hilsen Dan