/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sælger du nokia 8310 smadret
Fra : nemo123
Vist : 267 gange
47 point
Dato : 05-01-04 17:37

Har du en nokia 8310 til salg som er vandskadet eller noket så kontakt mig på...

mobil: 24814183
Email: allan_317@hotmail.com

Knuzz Allan R Nielsen

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 05-01-04 20:25

hejsa
prøv at oprette dig på
www.qxl.dk
der er flere af dem

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:39

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag