/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
løst problem med tilslutning af to compu~
Fra : chikita
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 05-01-04 12:37

hej alle sammen som var så flinke at hjælpe mig med gode råd ang tilslutning af mine 2 compute
da jeg har webspeet og har et modem der både kan køre på netværkskort og på ubs ja så var problemet jo nemt at løse så efter mange gode råd om router, usb-hub osv. talte jeg med en webspeet bruger som fortalte mig at denne løsning var idell jeg køre nu begge min computer over mit modem og betaler 10 kr ekstra om månden til tdc
takker for de gode råd og giver gerne mit vider til andre bruger
hilsen chikita

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-01-04 12:40

Og dit spørgsmål er..?

/Zerg

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 05-01-04 12:42

ja det er rigtig et usbkable og en aktiv ipadresse hos tdc og alt er klart.
mvh johnl

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-01-04 12:45

Ja det er jo det chikita selv skriver, men jeg kan stadig ikke se hvad det er vi skal prøve at svare på, skal vi bare give hende ret? eller hvad er det helt specielt vi skal gøre?

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-04 12:45

chikita

Du burde nok have lagt dit spg. som ikke er et spørgsmål under tip.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-04 12:48

Det er under tip, tror, der er sket en fejl.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : chikita

Dato : 05-01-04 12:49

ja jeg ved at jeg har tilføjet det et forkert sted. men syntes at jeg løber lidt forvirrt rundt her inde men skal huske det til en anden gang lool

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-04 12:56

chikita

Du havde fået det under "tip", nu står det der 2 gange.

mvh ans