/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Selvsiddende strømper
Fra : Mordex
Vist : 1315 gange
305 point
Dato : 05-01-04 01:13

Hej.
Jeg har forgæves søgt forhandlere på nettet hvor jeg kan finde selvsiddende strømper i farverne blå og pink/lyserøde.
Nogen der kender nogen?
Meget gerne flere forhandlere/links.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : Fnuller_23

Dato : 05-01-04 01:25

hejsa Mordex. Der findes jo en del forhandler online og jeg fandt lige nogle af de mulige frem for dig .
http://www.butikparadis.dk
http://www.orion-shop.com
håber det er noget du kan bruge til noget. men ellers er der massere af steder online og sikkert også der hvor du kommer fra da de farver er ved at komme på mode igen.. 80´er trippet kommer tilbage. Du skal nok bare regne med at de kommer til at koste en del, særligt forde de er på mode.

mvh
/Fnuller_23

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-01-04 02:51

Hej Fnuller_23.
Ingen af de to steder har blå eller pink selvsiddende strømper. Eller også kan jeg bare ikke finde dem .

Jeg håber du kender andre links.

Mordex.

Kommentar
Fra : lally

Dato : 06-01-04 00:49
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-01-04 04:21

Hej lally.
Hvis du snakker om Teddy Naja, så kan strømperne ikke købes. Farven er god nok, men sættet er uden strømperne.

Mordex.

Kommentar
Fra : lally

Dato : 06-01-04 11:11

hej mordex.

måske dette link: http://www.touchable.couk.com/pg-HOlt2.htm

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 305 point
Dato : 13-01-04 17:37

Har da fundet lige hvad du søger her>>>
http://www.trashy.com
Men jeg kan ikke lige få hele linket til at virke. Men når du kommer derind klikker du på (Shop by Catalog) og ned i bunden finder du en knap (Hosiery).
Der finder du alle afskygninger af strømper, og i alle regnbuens farver.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-01-04 18:28

Det er nok den bedste side jeg og min kone indtil videre har set.
Vi har både set på strømper og på erotisk lingeri, og ingen steder har været så spændene med hensyn til strømperne.
Jeg/vi har brugt ca. 50 timer i løbet af de sidste 10 dage og har ikke fundet nogen strømper hvor man nogenlunde kunne se farven.
Vi kigger lige på det og vender tilbage.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 14-01-04 02:30

Held og lykke til det finde det i søger.

Mvh.
dbl

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 17-01-04 20:58

Tak for svaret dbl.
Det var lige det vi søgte. Der er både strømper og andet lingeri.

Mvh,
Mordex.