/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Malossi Ruller???
Fra : SoerenSkyggebjerg
Vist : 311 gange
47 point
Dato : 04-01-04 22:31

Hej...er der nogle der ved hvor henne man kan købe Malossi Colorroll ø 16*13 ruller henne??? (dem der laves i forskellige farve varianter) Har en Malossi Multivar Variator på min Hussar og kan kun finde de der HTROLL ruller med hul i midten. Går ud fra at det er Colorroll ø 16*13 der skal bruges da denne slags blev leveret med variatoren!

Kommentar
Fra : kjho

Dato : 04-01-04 22:39

http://www.thansen.dk/
Prøv her,de fleste vare er afbilledet. Måske du er heldig.
Jeg fandt alle de ting jeg skulle bruge til mit køretøj her.
KH

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-01-04 06:23

Ring eller skriv til gutterne bag www.holmgaard-scooterservice.dk eller www.x-style.dk De kan helt sikkert helt sikkert skaffe dem hjem, hvis de ikke har dem liggende...