/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Castings og auditions?
Fra : julie89
Vist : 775 gange
200 point
Dato : 04-01-04 19:57

Jeg vil rigtig rigtig rigtig gerne være med i en film eller et eller andet teater.. fjernsyn.. et eller andet.. Jeg har meldt mig til rigtig mange casting bureauer så dét er gjort.. jeg kigger tit på sider hvor der står om castings,, men hvad kan jeg ellers gøre? Jeg ville blive rigtig glad hvis en eller anden gider svare!!!!!!!!!!!!

mvh julie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-01-04 20:18

Tja julie, jeg tror ikke rigtigt du kan gøre mere end du har gjort, dvs. lægge billet ind så mange steder som muligt, det er jo en hård branche ikke mindst for skuespillere som måske blot for at blive vist, tager statistroller.
Hvis du har mod, kunne du udvide med at prøve andre lande, men chancherne er nok ikke meget større, men det kunne jo være.

Problemet er simpelt at der udklægges alt for mange skuespillere end der er behov for, så jeg håber ikke du prøver at gøre det til en levevej, her er fremtiden al for usikker. Men der er da altid håbet.

Held og lykke.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : julie89

Dato : 04-01-04 20:37

hmm oki tak.. men det er ikke en levevej jeg vil have... så ville jeg flytte til usa.. ;)
her i danmark har man ikke en chance

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 09-01-04 22:42

du kunne evt. melde dig ind i nogen teaterforeninger for unge, håbefulde talenter. kan ikke lige huske navnet på nogen, men der er masser af den slags. jeg ved ikke, om du kender sitet, men onlinecasting.dk kunne også være en idé. mvh. søren

Kommentar
Fra : julie89

Dato : 10-01-04 19:27

heh er derinde;) men tak

Kommentar
Fra : ladykriss

Dato : 31-01-04 13:35

Hey Julie!

Jeg ville høre om hvilke casting bureauer du har meldt dig ind i?
Måske kan jeg hjælpe!!?

MVH ladykriss

Kommentar
Fra : julie89

Dato : 01-02-04 18:02

Ja jeg skal prøve med så mange jeg kan huske:
Onlinecasting
Castone
United Casting
Jette termann (tror jeg nok)
Casting Kompagniet
Nordisk Casting
Global Casting
Og jeg er igang med at melde mig til Dask-online.
Og der er vist nogle flere men det er dem jeg kan huske
Og tak fordi du vil hjælpe!
MVH Julie