/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Bygningskonstruktør
Fra : sidal26
Vist : 2092 gange
120 point
Dato : 04-01-04 12:11

Jeg er nyuddannet bygningskonstruktør og har søgt arbejde via jobdatabaser på internettet og enkelte uopfordrede ansøgninger til firmaer jeg har fundet interessant. Jobansøgningerne har dog endnu ikke givet et positivt svar, og jeg forsøger derfor at benytte alternative metoder - - - som kandu.dk

Er der derfor nogen som har brug for en ung og engageret konstruktør eller kender nogen som mangler en hører jeg gerne fra jer

Mvh
Sidal26

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 130 point
Dato : 04-01-04 12:13

Prøv en uopfordret ansøgning her:
www.byggodan.dk

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : sidal26

Dato : 05-01-04 17:43

Tak for svaret.

Rart med tip til jobsøgningen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-01-04 18:26

Selv tak

jms