/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SPV E100
Fra : icoman
Vist : 285 gange
24 point
Dato : 03-01-04 16:04

Hvor kan jeg finde en billig spv E100 jeg har kigget i mobilpriser vil gerne have så hurtig som muligt svar for nu har jeg ikke haft en mobil i tre år håber at i kan hjælpe mig.

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-01-04 16:30

www.mobildebat.dk under deres køb og salg forum

www.dba.dk

der er ikke så mange brugte E100 og husk at den eneste forskel der er på E100 og den første spv er: E100 har bedre skærm (den er mere klar) andet design med større knapper men ellers er det 100% den samme telefon.!

hvis jeg var dig ville jeg hellere kigge mig om efter en spv E200 den har et helt nyt styresystem + indbygget kamera.!

desuden følger der heller ikke kamera med til E100 men det gør der til den gamle spv.. men hvis du er heldig kan du finde et brugt kamera til et par hundrede..

Håber du kan bruge noget af det

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 04-01-04 12:09

Tusind tak min ven

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 04-01-04 12:28

Kan man da ikke købe et kamere i butikkerne og vis man kan hvar meget koster det ?????????????????

M.V.H Icoman

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 04-01-04 12:30

hvor

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-01-04 12:47

undskyld ventetiden..!

jo du kan købe kameraet i orange butikker men til den lille sum a' 1000kr og så kan det jo næsten ikke betale sig for det kan man jo næsten få en den første spv for brugt incl kamera..

Solgaard