/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Muskelopbyggene/fedtnedbrydene på samme ~
Fra : MarcDuncan
Vist : 487 gange
150 point
Dato : 03-01-04 12:51

Jeg træner med let løb i ca.45-60 minutter om dagen for at forbrænde 3-4000 kalorier. Dog står jeg i et dilemma, jeg vil gerne have mine muskler mere fremhævet og være mere smidig og hurtig, men jeg vil også gerne tage på i muskelmasse på overkroppen.

Jeg er 1,86 høj og vejer lige nu 85 kilo, men vil gerne veje omkring de 100 med en fedtprocent på 5-7 stykker. lige nu er min fedtprocent omkring de 15-16 stykker tror jeg

Håber nogen kan hjælpe med kostplan eller evnt. træningsplan

Hilsen Marc

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 160 point
Dato : 03-01-04 13:15

Hej Marc

Når du siger "tror jeg" omkring fedtprocenten, så lyder det som om du ikke har fået dette kontrolleret. Jeg kan anbefale dig at tage en gratis prøvetime på et motionscenter. Her vil du dels kunne få oplyst din muskelmasse og fedtprocent m.v.

Med 45-60 minutters løb om dagen og en vægt på 85 kilo med en højde på 1,86 er der ikke noget sundhedsmæssigt at være opmærksom på...

Træningsplan kan udformes på et motionscenter, hvor de især også kan se hvor din såkaldte 70%-grænse ligger så du får mest effekt af motionen, og muskeltoningen opbygges også bedst dér.

Held og lykke.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-01-04 17:52

MarcDuncan

NAUTILUS

Jeg vil råde dig til at gå i en sådan, der har de uddannet personale, også hvad du skal spise, lave dine programmer, hjælpe dig med de rette former o.s.v.

Jeg går selv i Nautilus, det er 7. år, jeg holder mig i form, og som sagt kan få de former og kostvejledning som jeg selv ønsker.

Man bliver også vejet målt og får sin fedtprocent at vide, (man får mere energi og overskud)

DU KAN EVT. BEDE OM EN PRØVETIME

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-01-04 17:56

NB den Nautilus jeg går i er der også uddannet kostvejleder!!!

God fornøjelse

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 03-01-04 18:12

Hmmm... jo tak for de gode foreslag... jeg er udemærket klar over at jeg kan tage i et motionscenter og få lagt programmer og kostplaner. det er vidst alment kendt... det jeg efterspørger er nu mere noget konkret omkring selve det, at man konditionstræner og styrketræner med henblik på, at øge sin muskelmasse på trods af at man forbrænder 3-4000 kalorier om dagen?

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-01-04 18:19

Det er ikke ligegyldigt hvilket center, gør dig selv den tjeneste og tag 1 gratis prøvetime, tag en snak med leder eller det uddannede personale, om hvad DU ønsker.

Jeg tror du kan nå de mål som du vil have!

Godkendelse af svar
Fra : MarcDuncan

Dato : 23-01-04 16:02

Tak for svaret h_blunck.