/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Murerarbejde tilbydes...
Fra : bdg
Vist : 395 gange
20 point
Dato : 03-01-04 11:26

Alt murerarbejde tilbydes, alt fra sten til badeværelser...Få bl.a. tilbud eller overslag på projekt.
Midt- og Nordjylland
Skriv til mig og jeg kontakter jer...
bdg@email.dk

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 03-01-04 13:08

Hvorfor 3 gang?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-01-04 13:37

Måske skulle vi sende din mailadresse til Told og Skat

JMS

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 03-01-04 14:13

betyder ikke noget...der betales skat af pengene....*s*

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 03-01-04 14:15

Betyder ikke noget...der betales skat af pengene....*s*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-04 15:30

Hvorfor så annoncere her?

Det her er ikke gul & GRATIS. Kun nasserøve reklamerer her!

Kommentar
Fra : pfan

Dato : 03-01-04 16:42

Til bdg :Rart at høre, der er nogen med iniatiativ!!

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 03-01-04 17:04

Til 3773...
Der er mange her, som godt kunne bruge en hjælpende hånd, men som ikke har råd til 400 + moms for en håndværkertime...og jeg tage altså noget mindre...så hvis du har problemer, så søg dem her hos kandu...f.eks. psykologhjælp...*s*

Kommentar
Fra : jensen1970

Dato : 03-01-04 17:12

Hvorfor gør du ikke som jeg har gjort det, starter med hjemmesider og helst en to tre stykker. jeg har været selvstændig i snart 4 år og det køre fint, men nu hvor jeg skal til at udvide med internet salg af maling kræver det hjemmesider og dem er jeg igang med og bygge op. det tager lang tid, men der findes masser af hjælp til os "fjolser" hvis man bare gider og søge lidt på nettet.

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 04-01-04 08:16

Takker Jensen1970

God idé...vil se mig omkring, da jeg ikke ved for meget om at lave hjemmesider...

BDG

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 13-01-04 19:10

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms