/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS 1.6 Crosshair
Fra : Aprilia_SR50_Ditech
Vist : 403 gange
100 point
Dato : 03-01-04 06:49

Er der nogen der ved hvordan jeg skifter crosshairs ud med nogle andre i cs 1.6???

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 03-01-04 09:47

Nu spiller jeg ikke så meget Counter-Strike i øjeblikket, da jeg spiller Battefield 1942: DesertCombat... Men for at ændre crosshair skal du trykke på H, mens du spiller, resten vil du kunne finde selv!

- Croaks

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 03-01-04 15:19

Jeg tror ikke jeg har udtrykt mig klart nok jeg vil udskifte dem med nogle hjemmelavede.

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 06-01-04 20:22

Man kan kun skifte farven på dem og dem kan man skifte ved hjælp af at trykke først på ((Console) den knap der kommer til venstre for "1", altså over "TAB")
og så skriv kun "A"
og så tast "TAB"
og enter
så skifter den farve
gør det igen flere gange indtil du får den farve du vil have!