/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mine mails bliver betragtet som spam
Fra : risskov
Vist : 335 gange
20 point
Dato : 03-01-04 02:07

Jeg er stofabruger og har tilmeldt mig spam- og virusfilter. Hvis jeg prøver at sende mail til andre, der er tilmeldt samme service, bliver mine mails afvist, fordi de ligner spam. Hvis jeg sender en mail til mig selv kommer der til at stå *spam* i overskriften. Er der nogle, der kan fortælle mig, hvad der er galt og hvordan man afhjælper problemet. På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 03-01-04 06:03

Det er ikke sikkert, du kan gøre noget ved det. Jeg har et lignende problem hos anden udbyder og det viser sig gerne at der er en lille reklame med disse mails og det er åbenbart nok. Hvis du har mailadresse hos Stofa, kunne du dog kontakte Stofa og forhører dig. Du kan også oprette en gratis hotmail-adresse, så du har to mailadresser. Der er mange forskellige, jeg har hos www.mail-online.dk og www.jubii.dk men led efter dem på f.eks google og find en der passer til dig.
Du kan jo endelig afmelde dig spam og virusfilter igen, men så er du jo lige vidt.
Måske kommer der en her, der har en bedre løsning.
MVH maya123