/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad betyder stjernerne?
Fra : fridaflip
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 03-01-04 00:08

Godt nok rummer jeg en utrolig stor viden
men idag dukkede der pludselig stjerner op ovenover mit Nick Fridaflip på Kandus startside - og det har der altså ikke været før

Hvad betyder det?? Ja for det er vel ikke fordi, at KanduTeamet er begyndt at bedømme vore Nicks

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-01-04 00:14

Det er de antal stjerner folk har givet dine accepterede svar, så du må jo ha svaret på noget Frida

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-04 00:19

Er du sikker på det ikke var en Glorie hi hi SUNE

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-01-04 00:21

>Frida

Hvilke stjernetegn er der tale om??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 00:25

>tedd
Svaret og svaret*GG* jeg plejer egentlig bare at få point af medlidenhedHvis det er rigtigt som du skriver - er det da mærkeligt, at der ikke tidligere har været vist disse stjerner. Jeg har altså svaret på sp. før idag

>Sune
Nej en glorie er det ikke - den tilhører Toupie

>Ram
Hva' får dig til at tro det er stjernetegn jeg taler om?

Frida.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 03-01-04 00:26

Hej Frida,

øh... det er en slags gennemsnit af det Tedd nævner...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-01-04 00:26

Kandu's ur går for hurtigt! Det må være den forbedring de har snakket om så længe!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-01-04 00:27

>Frida.

Er der ikke noget med, at Kandu har fået en astrolog i forbindelse med deres omlægning af portalen. Så kunne det jo være dette der er slået igennem

Ram

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 03-01-04 00:29

You see stars of red, stars of blue...

Det må have været noget af en hård opgang mod 2004...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 00:32

En slags gennemsnit*GG* så er jeg sgu go' - der er fire
Øhh Ram hvis det er dig der er Kandus astrolog - Så siger jeg "tak Skæbne"
Jeg er Tvilling - hvis det kan hjælpe

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-01-04 00:33

Det er muligvis fordi du for første gang har fået over nul stjerner for et svar?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-01-04 00:34

Ja Frida, jeg ved du er tvilling, men hvad hedder din tvilling

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-01-04 00:36

Nej Frida, jeg er ikke Kandus astrolog

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 00:38

Orv Tedd*GG* du er da kvik
Og Ram!! Hvorfor går du ikke bare i seng?? Du ved da godt hvem min tvilling er

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-01-04 00:42

Frida.

Ved jeg....Nåå ja Jamen så går jeg da bare i seng - ævvvuu- Der er så meget jeg hellere vil, men søvn skal man jo ha'

Godnat og sov godt når din tid kommer

Ram

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 03-01-04 00:42

Hej Frida

Det giver da en helt ny dimension til ordsproget: "Der gik et lys op for dig" --> nu er der stjerner...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 00:47

*LOL* Henrik fra Slagelse - sikke god du er til at lave smileys Du får ikke point her, da du jo snød mig for 85 af dine egne
Sov godt Ram

Tedd var først ude meeen............

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 00:48

Tak for svaret strarup. Rart med lidt uddybning

Frida....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-01-04 00:51

Gør ikke noget Frida! Ville også have sat mit gennemsnit ned med de sølle fire stjerner du gav strarup

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 00:52

*LOL* du er altså kvik

Frida...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-01-04 00:59

jeg har ingen stjerner :-/

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-01-04 01:32

Hej Frida,

øh... takker...

forresten glemte jeg at tilføje en lille ting... der er også bedømmelserne fra Tips man har lavet, der er med...

så det er en slags sammenkogt gennemsnit af bedømmelses stjerner fra "Tips" og de kommentarer/svar man har fået accepteret som svar...

mvh.

Strarup