/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Disney cd
Fra : viggoeddie
Vist : 1146 gange
60 point
Dato : 02-01-04 22:31

Aloha
Er der nogen der ved om der findes en cd med disney-sange?
Jeg mener jeg har set en engang og jeg ville være glad hvis jeg kunne få navnet på den at vide! og hvor man kunne købe den måske...tak

Kommentar
Fra : lenacatrine

Dato : 02-01-04 23:11

der findes en sådan cd, både med de engelske (originale) sange og så en med de danske. De hedder vist nok disney klassikkere (disney classics) Men det er vel nok omkring 8 år siden de blev udgivet, så jeg ved ikke om de stadig kan fås

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 02-01-04 23:14

hejsa
der er en der hedder mickey's danske disney favoritter,
mon det er den du søger?
jeg kan ikke lige umiddelbart finde den på nettet, men spørg i en af de store pladebutikker (f.eks: fona) jeg er sikker på de kan bestille den

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 02-01-04 23:20

Der er udgivet nogle stykker af dem med Disney, jeg har selv en af dem. Med de danske sange, disney klasiker hedder den vidst nok.

I Fona har de dem ind i mellem på tilbud. Det er der min er købt, ellers sig til, så finder vi ud af noget.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-01-04 01:06

Hej Viggoeddie

Her kan du finde et par stykker

http://www.markedsauktion.dk/asp/annonce_left.asp?kat_id=16&h_id=4

// Toupie

Accepteret svar
Fra : SweetTransvestite

Modtaget 60 point
Dato : 03-01-04 21:47

Altså, der er Disney-film der har Soundtracks, så vidt jeg ved.
Jeg mener at have set et par stykker i Stereo Studio...

Kommentar
Fra : viggoeddie

Dato : 07-01-04 17:05

Okay, mange tak for foreslagene. Jeg prøver at se om jeg kan finde den!

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:35

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : viggoeddie

Dato : 19-11-04 19:46

Tak for svaret SweetTransvestite.