/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Christina Aguilera - A Voice Within
Fra : Ekrael_girl
Vist : 453 gange
10 point
Dato : 02-01-04 17:09

Hej..
Leder efter klavernoder eller akkorder til denne sang: A voice within/The voice within
Håber der er nogen der ligger inde med svaret!
- Lærke

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-01-04 17:22
Kommentar
Fra : Ekrael_girl

Dato : 02-01-04 17:50

Sorry.. men det er jo guitarnoder..

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-01-04 18:37

Ok undskyld havde ikke lige læst det ordenligt kigger lige efter igen så!

Kommentar
Fra : Mig_den_eneste

Dato : 15-02-04 17:09

Hey.....

Jeg ville bare lige sige at jeg også leder efter de noder til klaver. Så jeg ville bare lige spørger om hvis du nu fandt dem, om du så ville sige det til mig..?

//Louise

Kommentar
Fra : ida_123

Dato : 28-02-04 16:58

Hej..
jeg søger også efter dem, til klaver :S Vil du ikk sige hvis du har fundet dem?

Kommentar
Fra : Christina2912

Dato : 14-01-06 19:30

heej...
hvis du stadig leder efter the voice within, så gå ind på www.calzone.se
der kan du finde den...