/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Gl. dags barbergrej
Fra : Kolind
Vist : 1039 gange
199 point
Dato : 02-01-04 15:45

Hej

Hvor kan man købe en gl. dags double edge razor?

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 209 point
Dato : 02-01-04 15:55

er det selve barber grejet?? kan købes i magasin som nyt
hvis brugt skal du til antikbutik
mvh Granslam

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 02-01-04 16:39

Dobbelte barberblade er ikke gammeldaws - det er noget nymodens påfund, for at kunne skrue prisen for barberblade op på et helt urimeligt niveau.

De ægte gammeldaws barberblade bruger vi i vore survivalboxe, og de er effektive, kan du tro. Det kræver sin mand at barbere sig, uden at skære sig (man gør det blot 1-2-3 gange årligt, når man er uopmærksom). Men de giver en knivskarp barbering.

Der findes blot en i Danmark, der laver dem, og det er Jysk BarberbladeFabrik. Han har ikke hjemmeside, eller andet nymodens (til gengæld har han en flot eksport til "rigtige mænd" i mange lande. Men har har dog fået en mailadr. og den kommer her: jybf@post.tele.dk Han sælger ikke til private, men bed ham oplyse nærmeste forhandler!

Fremover kan så glæde dig over byens bedste barbering - til en brøkdel af hvad supermarkedet tager for blade

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 02-01-04 17:12

magasin har både gl daws barber kniv og de dobbelte skrager
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Kolind

Dato : 02-01-04 17:58

Det er selve apparatet hvor de almindelige barberblade monteres.

Kommentar
Fra : bornholmkt

Dato : 16-01-04 17:04

Hej Kolind
for 3 måneder siden købte jeg både skraber, sæbe i stang og bladei vores lokale Matas. Mon ikke de vil have det hos dig også

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:18

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : Kolind

Dato : 10-04-04 11:22

Tak for svaret granslam.