/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fakler
Fra : 888
Vist : 838 gange
100 point
Dato : 01-01-04 22:55

Er der nogen der ved hvor man kan købe de der falske fakler hvor der blafrer noget stof omkring pæren??? Evt. på hjemmesider....også gerne udenlandske

Kommentar
Fra : johanj

Dato : 02-01-04 09:36

Som jeg lige har prøvet kan du gå ind på google og søge Falske fakler prøv det

mvh johanj

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 03-01-04 19:23

Hvis man søger på falske fakler på Google kommer der mange resultater frem, men ikke eet eneste af dem omhandler de omtalte fakler !!
Så det er vist ikke lige løsningen.

MVH KSGP

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 03-01-04 23:23

der ligger en tankstation når man køre mod vejle fra viborg som har dem prøver lige at finde en adr så kan du jo kigge forbi eller ringe

olefahnøe

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 04-01-04 08:52

Arteq i Aalborg har dem. TLF 98 10 12 66 se evt. www.arteq.dk

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 07:36

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH