/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Årsafslutning med SummaSummarum
Fra : danevald
Vist : 724 gange
200 point
Dato : 01-01-04 19:42

Hej er der nogen der kan lave en trinvis guide eller lign. til hvordan man laver årsafslutning i SummaSummarum?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-01-04 20:49

Måske kan du finde svaret på dette link : http://www.summarum.dk/features.htm

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-04 11:53

hej danevald
Fandt du noget på det link jeg gav dig?

bentjuul

Kommentar
Fra : danevald

Dato : 07-01-04 21:12

ja...men ikke helt nok til 200 point... er det nok bare at aflevere årsregnskabsrapporten til told og skat?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 200 point
Dato : 07-01-04 22:04

Tilsyneladende er det det nærmeste man kan komme en manual, ellers vil jeg anbefale dig at kontakte Stone via email og der få det forklaret http://www.stoneware.dk
ellers er der flere kurser i det, bl.a. http://regnskab.inloco.dk/undervis.html#kursus2

Pointene er mindre vigtige dem kan du give til en anden, men det der er sjovt er, om vi kan hjælpe en anden bruger på kandu, man kan jo alligevel ikke bruge point dem til noget !
Og så er det meget rart at få ryddet ud i de spørgsmål man har liggende, og når der ingen reaktion har været fra spørgeren i lang tid, så er det naturligt at spørge om linket virkede.

bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : danevald

Dato : 15-01-04 23:20

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-01-04 23:23

Selv tak danevald

bentjuul