/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
mus - panik panik
Fra : john1953
Vist : 287 gange
50 point
Dato : 01-01-04 18:00

hjælp min mus hakker i det. Kuglen kører ikke jævnt. Det er ikke skidt og snavs. Det er ikke musmåtten det er galt med men den er ude af drift en gang imellem - får for meget modstand eller sådan noget - den er træls og vil ikke rigtig
lystre. Er der nogle bud på hvad det kan være.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 01-01-04 18:03

Er det en trådløs mus???

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-01-04 18:04

køb en nu mus
(evt skil musen ad og rens den indenvendig kan være nået der sider inde i musen)

Kommentar
Fra : slander

Dato : 01-01-04 18:05

jeg har ikke noget bud på hvad der kan være galt med din mus (mangler lidt flere oplysninger evt model).
men en ny mus koster ikke ret meget idag så hvad med at skifte den ud og så kan du evt skifte den ud med en af dem uden kugle..

du kan evt finde en her http://www.edbpriser.dk/hardware/mus.asp

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-01-04 18:06

hvis de er en trådløs mus rens bladene hvor battarierne sider / prøv oså at rykke sensor tætter på så mus og senson kan "se" hinanden

Kommentar
Fra : john1953

Dato : 01-01-04 20:17

musen er trådløs og hedder en logitech - den kan se sensoren.

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 02-01-04 00:29

Skift batterier - min mus (osse trådløs) havde samme fejl - nye batterier klarede dette.