/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
lydkort "hvor høre det hjemme?
Fra : Tribler
Vist : 504 gange
200 point
Dato : 30-12-03 01:21

Kort og godt.
Jeg ved ikke hvor, jeg skal sætte mit lydkort ind henne. Der er 5 steder, hvor den kan sidde. men hvor?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-12-03 01:41

Det er helt ligegyldigt. Du kunne starte forneden, blot for skønhedens skyld, men praktisk betydning. Nej.

Mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 210 point
Dato : 30-12-03 01:42

Hej Tribler,

øh... umiddelbart er det rimelig ligemeget hvor du sætter dit lydkort i henne... sålænge du bare sætter det i... prøv evt. at sætte den i den første ledige "slot"...

så sku' komputeren gerne ved næste opstart komme frem med en meddelse om at den har fundet nyt hardware... og så ka' du så installere driverne osv. hvis det ikke automatisk bliver gjort...

hvilket operativ system samt version bruger du?

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Tribler

Dato : 30-12-03 01:47

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-12-03 01:51

>tribler du afgør selvfølgelig hvem du vil give point, men mit svar som kom først er lige så korrekt som starup.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-03 23:36

Tja ikke helt! Hvad hvis det er en gammel computer med isa slot? De sidder jo nederst! eller hvis det er en computer med onboard grafikkort og en ledig agp port? Men generelt er jeg da enig med dig Ellebye at først til mølle og så videre!

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 30-12-03 23:43

For det første.
Mit lydkort virker. Det vil jeg gerne takke både, ellebye og strarup for.

For det andet.
Forsøgte jeg at godkende både svar, men jeg kunne kun godkende et svar.

SORY

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 30-12-03 23:44

For det første.
Mit lydkort virker. Det vil jeg gerne takke både, ellebye og strarup for.

For det andet.
Forsøgte jeg at godkende både ellebye og strarup svar, men jeg kunne kun godkende et svar.

SORY

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-03 23:50

Egentligt fulgte du jo bare Ellebys råd og startede fra neden Og du har ret i at man ikke kan dele point. Dvs. du bestemmer selvfølelig suverænt hvem du vil give points! Jeg har selv prøvet at blive forbi gået og osse nævnt det til spørgsmålsstilleren, for man bliver jo lidt stødt når det sker. Men bare rolig du har ikke overtrådt nogle af Kandu's regler. Held og lykke med din lyd!