/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Byggefirma der hedder noget med ??
Fra : strasmus2003
Vist : 213 gange
20 point
Dato : 29-12-03 23:23

Hej med jer

Er der nogen af jer der har set en annonce i en lokal avis (vores var Frederiksberg Bladet), omkring et firma der bygger huse, måske ude på vestegnen. Hvor de har opkøbt grundene, og man derefter kan købe et af deres typehuse. I alle forskellige størrelser.
Jeg er ikke sikker, men det kan være at firmaet hedder noget med Høj. Og det er ikke Højgaard & Schultz

Som i nok kan se, så er jeg lidt på herrens mark, så alle ideér skal være mere end velkomne.

Ps. Sorry for det lave point antal, men jeg er ny herinde, så jeg har desværre ikke optjent mere.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 30-12-03 10:59

jeg tror du mener monberg thorsen højgård også kaldet mthøjgård
mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:12

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam