/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
skal jeg købe hp 2175
Fra : olinen
Vist : 362 gange
42 point
Dato : 29-12-03 23:16

Jeg har købt en hp 2175 til 1700 kr. (er ikke pakket ud endnu!!). Er blevet i tvivl. Er den for dyr i drift?
Jeg har også set på den nye fra canon MP 370 også til ca. 1700 kr. Jeg har hørt lidt om at canon er
billiger i drift!!!! HVAD SKAL JEG GØRE??????

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 30-12-03 00:28

Jeg mener du bør beholde din HP - jeg har selv en HP2110 og min søn en 2210, vi synes de er absolut økonomiske, jeg har i hvert faldt printet mange billeder m.v. over ca. 1 år før der skulle ny patron i. Nu har jeg haft 2 Canon tidligere, ved godt der vel tros alt sker noget... men - jeg kan slet ikke forestille mig at prøve Canon igen, min første HP printede bedre (foto) på alm. papir end min sidste Canon kunne klare på dyrt blank Photo papir, og så var den mega mere økonomisk.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 30-12-03 00:33

Tror bestemt ikke det er tilfældigt HP2175 har 5 stjerner på www.edbpriser.dk

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 30-12-03 16:13

Du skal naturligvis beholde din HP2175, du får ikke bedre eller mere driftssikker maskine. Jeg har en af HP's første desktopmaskiner, HP Laserjet 6L, stående ved siden af mig. Den burde for længst være havnet på teknisk musæum, men når den nu kører så godt, og man er vel jyde o.s.v.. Husk, du skal prisen pr. print, og ikke nødvendigvis hvad patronerne koster, men det kan da godt være en barsk omgang.

M.v.h.
Favorite

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-12-03 20:15

Har selv en Brother MFC 590. Er ikke den hurtigste men er meget billig i udskrift ca. 25 øre pr. kopi. Læs evt. her

http://www.homedata.dk/produktinfo.asp?id=7320&pi=5

Fijala

Kommentar
Fra : rebootdk

Dato : 31-12-03 13:49

Hejsa.
Jeg har prøvet en del forskellige printere. Den seneste er en Canon s520 m. 4 seperate patroner. Som kan fåes til ca 50kr pr stk. Eller en nemme og genfylde.
Bruger selv genfyld. Da vi printer meget ud. Så en hel masse +++ til canon. Og printer samtidig kanon gode billeder mm. på genfyld

rebootdk

Kommentar
Fra : jurgend

Dato : 03-01-04 13:39

Hej
Jeg har også rigtig gode erfaringer med Canon BJc S520.
Printerpatronerne med gode farver får jeg til 30 kr. stk hos http://www.printmore.dk
,så kan det ikke engang betale sig at ligge og rode med genopfyld.
Jurgend

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 28-02-04 19:50

hi olinen.

behold du din hp printer. den er absolut billigere og bedre i drift end Canon , og for guds skyld køb ikke en lexmark. patronerne koster næsten mere end en printer og bruges meget hurtigt.

geoing

Kommentar
Fra : Incipient

Dato : 15-08-04 19:28

Ohhh.. jeg kan godt sige, at det bliver en dyr fornøjelse.. hvor meget skal du skrive ud i farve ? Og hvilken type udskrifter ?
Jeg har selv haft denne printer her.. tro mig, den sluger partronerne.. og der er ikke lang levetid på dem alligevel.. Og snart kan du ikke sætte patroner i den, som bliver genopfyldt. Hp laver et nyt region system til deres printere og patroner. Ligsom som med dvd film osv.. så det blir rigtig sjovt.. *S*
Men det er bare mit råd.. Hp`s egen måde at sige det på.. kunderne skal købe en ny printer, når patronerne er tomme.. og hvis den går i stykker.. så smider vi den bare ud.. og købe en ny.. sådan er deres plan.. tænker ikke rigtigt på miljøet..
Men køb du en laser printer.. det ved man hvad er
Hygge fra
Incipient.