/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger driller...
Fra : grantgreen
Vist : 206 gange
40 point
Dato : 29-12-03 14:51

Hej
Når jeg prøver at invitere en bruger til at bruge webcam funktionen får jeg flg. fejlmeddelelse "Samtalen kan ikke startes, da kameraet enten er optaget eller ikke er tilsluttet. Kontroller, at kameraet er tilgængeligt, og prøv igen". Messenger kan godt finde ud af at konfigurere kameraet og den tilhørende mikrofon. Kameraet er ikke et descideret webcam, men et digitalt videokamera, men dette skulle vel ikke være noget problem.
Har åbnet for de fleste porte i min router, så tvilver efterhånden på at det er der fejlen ligger...
Er der nogle der har et par gode råd ??
På forhånd tak...

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-12-03 16:04

hej..
ja... slet det skod program,har selv haft mega bøvl med det...
der findes mange andre programmer der kan bruges og de køre som regl 100% bedre end messenger..

ps. har du prøvet den nye messenger 6.1 har hørt den skulde køre bedre men tvivler selv på det..

mvh. xtrain..

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 29-12-03 16:08

ps... her er en add der er spækket med prog.
http://download.com.com/3150-2150-0.html?tag=dir

mvh. xtrain..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-03 16:21
Kommentar
Fra : gizmodk

Dato : 01-01-04 19:48

prøv det her det virker 100 %, den kan og bruges til msn og andre programmer

eyeballchat.com

kim