/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
tekniken til unlock
Fra : bakoteh
Vist : 190 gange
20 point
Dato : 28-12-03 21:33

Hvordan unlock man en mobiltelefond selv der hjem uden nogen blandersig i ?

Kommentar
Fra : johs

Dato : 28-12-03 21:34

?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 28-12-03 21:38

Det kommer an på, hvad det er for en mobil-telefon, som du tænker på...

Kommentar
Fra : soll

Dato : 28-12-03 21:40

hvem skulle blande sig.

hent software her---) http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia/ under download...?

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-03 21:58

Eller hent det her www.helloo.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 23:43

hvis det er nokia!

www.gratisunlock.dk

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 23:43

hvis det er nokia!

www.gratisunlock.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-12-03 01:03

Til lars_helle
Der er ikke nogen der bruger gratisunlock mere da de selv kan få programmet.. Gratisunlock kan nemlig ikke klare DEBITEL telefoner uden du skal betale 100,- kr. Derfor brug dit eget program eller udfyld formularen på www.helloo.dk det er ganske gratis... Også Debitel!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 29-12-03 01:10

oki virker det til alle telefoner?

jeg har lige kigget hvilket program er det???

Kommentar
Fra : johs

Dato : 29-12-03 01:22

HVORFOR SØGER DU IK BARE PÅ KANDU !!!!!

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-12-03 01:31

Det program som du skal bruge til at regne koder ud med hedder SmartDCT4 calc..
Det kan bruges til alle dct4 telefoner til alle selskaber.. også debitel.
Hilsen Dan

P.S. johs
din caps Lock knap sikker fast.. eller også er du meget uhøflig..