/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 98 sp1
Fra : bog
Vist : 290 gange
100 point
Dato : 28-12-03 18:10

Fundes der en serviceoack 1 til windows 98se
Kunne ikke den på windows update.

hvis ja hvor mange service pack finder der og hvor kan de downloades
har prøvet google

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 28-12-03 18:15

Supporten er fra Microsofts side stoppet for ca. 4 måneder siden hvad angår Windows 98...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 18:43

Der var en her inde som havde et link (tror jeg) til noget win98se update.
Emesen.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 28-12-03 18:55

Du kan stadig hente alt til 98 på windows update, der kommer bare ikke flere rettelser.

Hent alt på windows update herfra :
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Kommentar
Fra : bog

Dato : 28-12-03 19:13

Det jeg kan læse på denne side http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;[ln];LifeWin
står der juni 2003
men hvis man læser dette

for this product will end on 30-Jun-2003. After 16-Jan-2004, this product will be obsolete and assisted support will no longer be available from Microsoft. Online self-help support will continue to be available until at least 30-Jun-2006.

hvor mange sevivepack er der blevet udgivet hvor kan de downloades
de må da kunne downloades et eller andet sted

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-03 19:19

Hejsa

Prøv at læse dette tip

http://www.kandu.dk/dk/tip/5156

Mvh Brian