/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Banner mangles
Fra : dr0zie
Vist : 402 gange
5 point
Dato : 28-12-03 16:51

Hej jeg skal have lavet nogle banner til side
www.gameplanet.starthotel.dk
det skal være banenr i denne størrelse og være skitset som disse:
1: http://www.patrick.servernot.dk/exp/community.jpg

2: http://www.patrick.servernot.dk/exp/logo2.jpg

3: http://www.patrick.servernot.dk/exp/baggbund.jpg

4: http://patrick.servernot.dk/exp/baggtopmenu.jpg
1: I etern må det gerne være en orm inde i et sigte korn og så skal der på en elelr anden måde indgå en tekst hvor der står ; It-Tips

2: Der skal ormen også indgå i det der sigte korn + at navnet It-Tips.dk skal indgå og så må der gerne indgå en elelr anden pc hardware del da siden kommer til at handle om tips guides osv.

3: Der må der gerne bare være lidt design som passer til resten og til siden www.gameplanet.starthotel.dk + at der gerne må stå: It-Tips.dk her finder du Tips, Guides, Designs, Programmer og meget mere.
Bare noget i den stil ;D

4: noget der passer til bannert det er ddet i kan se på www.gameplanet.starthotel.dk ligenede under bannert hvor der står admin osv oven på så det skal være noget hvor man kan se teskt igennem

//Dr0zie
Giver 300 point for det, men spørgsmålet er sat til 5 så jeg ikke mistter dem hvis ingen hjælper.
Underligt man ikke selv kan accepterer sine points.

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 19:34

prøv
http://www.banner.dk/

håber du kan bruge det

hilsen lars

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-03 20:26

øhh hvad har det med mit spørgsmål af gører?

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 20:28

her får du hjælp til det hele ellers så skriv en mail til dem

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-03 20:31

nah ikke de tjeg søger

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 20:40

hmm jeg fandt ellers noget af det.

men kan du vente til i morgen så får jeg en ven til at kigge på det

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-03 20:41

jo tak .. så venter jeg
en dag frem en dag tilbage ikke så stor forskel det ikke noget der haster så meget

Dr0zie

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 20:49

ok er det adobe photoshop 7,0 du bruger hvis ikke kan jeg sende den til dig den virker peerfekt

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-03 21:06

Har det

Kommentar
Fra : tomato825

Dato : 28-03-04 14:37

Hej //Drozie

Ang: dit spørgsmål med banner, det er for udvidet til at jeg kan forklare det her, da du skal bruge både Plugins og masker, for at lave det perfekt.
Du kan få al den hjælp du har brug for og mere til hvis du skriver til
animahome@yahoogrupper.dk
Men du skal først oprette en mail som er gratis under www.yahoo.com
Du kan så melde dig ind i denne gruppe og senere gå ind under
www.angelsplace.dk/design/undervisning
eller søge på www.google.com, det gør jeg hvis jeg har problemer.
M.V.H. tomato187