/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Return to Castle Wolfenstein
Fra : oljensen
Vist : 257 gange
180 point
Dato : 28-12-03 16:37

Hvordan for jeg tilintetgjort Heinrich I, jeg har prøvet at løbe og løbe og løbe og skudt, men intet hjælper. Kan han tilintetgøres? og i bekræftende fald med hvad? Kan de spøgelser der kommer ned fra luften elimineres, og i bekræftende med hvad? Jeg vil give alle de point jeg har for et brugeligt svar.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-12-03 16:45

*GGG - det her er ikke det fedeste svar - da det KUN besvarer et enkelt af dine mange spørgsmål - min mand har gennemført spillet og husker altså ikke lige med HVAD man kunne dræbe Heinrich (den arme mand) - men husker i hvert fald at Heinrich KAN elimineres og det samme for "spøjelserne".....

- så det er bare på med vanten for det KAN altså lade sig gøre.....

Godt Nytår

Karina

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 28-12-03 17:04

Hmmmm, lang tid siden jeg har spillet det, men.....

Det er ham den sidste ude i skoven og du har lige fået en ordentlig bunke bazookaer ik?

bare løb rundt i cirkler omkring om skyd ham med alt hvad du har, så burde han falde sammen til sidst

og jow spøgelser kan slås ihjel

Kommentar
Fra : oljensen

Dato : 28-12-03 20:51

Jeg har kun 1 bazooka

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 28-12-03 22:10

nåh så husker jeg vist forkert

Kommentar
Fra : oljensen

Dato : 30-12-03 11:22

Jeg har ikke fået noget svar om, med hvilke våben jeg kan eliminere spøgelserne, der kommer fra luften. Det skal lige med, at jeg har kun 15 håndgranater, 1 dynamit, 1 Bazooka og den elektriske pistol. Venter med længsel, om der er hjælp at hente

Kommentar
Fra : mobiman

Dato : 30-12-03 14:18

Hejsa med dig!!*SSS*
Hvilken bane er det du er i?? Jeg kan ikke lige genkende monsteret på navnet MEN MEN MEN skulle det være den sidste i spillet, kan du dræbe spøgelserne med din alm. maskine pistol!*SS*
Det store monster er lidt sværer at komme af med! Han kræver mange skud fra alle de våben du over hovedet har!
Du skal dog bare hele tiden sørge for at holde dig i bevægelse!*SS*

Held og lykke med banen, ellers skriver du bare igen!

Kommentar
Fra : oljensen

Dato : 02-01-04 12:20

Hej mobian.
Jeg takker for svaret, og vil prøve dette