/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Manglende opdatering af visse hjemmeside~
Fra : neandertossen
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 28-12-03 16:00

Hej..
Jeg har et problem med at enkelte hjemmesider ikke opdateres korrekt. Eksempelvis er der på en hjemmeside et link, og når man klikker på det, står der den korrekte dato vedr. opdatering, dvs. den ændrer sig fx. fra dag til dag. Problemet er bare at selve indholdet under linket ikke opdateres, kun datoen. Jeg ved at indholdet opdateres korrekt i takt med datoen, for andre personer.

Er der nogle der ved hvad dette kan skyldes? Er der måske et program jeg skal downloade?

mvh. neandertossen

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 28-12-03 16:09

du kan opdatere hjemmesiden ved at trykke:

Crtl + F5

.. Ellers prøv at opdatere din udgave af Internet Expolrer (hvis det er den du bruger..)

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-07-04 16:04

Hvis du bruger en proxy server eller et automatisk script i dine Internet Explorer forbindelses-indstillinger så kan det godt være den der gemmer gamle sider og viser dem for dig.

Prøv evt at højreklikke på siden og vælg Refresh/Opdater og se om ikke det nye indhold kommer frem.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-09-04 01:39

nu ved jeg ikke hvilken browser du bruger, men hvis det er IE kan du prøve at gå ind under instillinger -> gnerelt -> midelertidige internet filer -> indstillinger , under "kontroler om der er nye versioner af tidligere gemte sider" og markere "ved hvert besøg på siden", men det kan vist godt være lidt belastende.