/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
nyt digitalt kamera: hjælp
Fra : frederiksberg
Vist : 297 gange
20 point
Dato : 28-12-03 14:24

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 28-12-03 14:43

Hej Jeg ville vælge sony fra el-giganten Det har fået gode anmeldelser. Hvad med storebroderen der er vist til højre dscp72 så får du en god 3xoptisk zoom med .Men det er selvfølgelig også en anden pris 2349,- det ville jeg foretrække

mvh thomat

Kommentar
Fra : grow

Dato : 28-12-03 15:49

Jeg vil også vælge Sony, men med optisk zoom. Digital zoom er ikke noget værd, da du kan lave det samme på din pc, når billedet er taget uden zoom. Prøv lige at se på: www.pricerunner.dk og www.stevens-digicams.com
Her kan du finde priser og test af de forskellige mærker. Der er nok til flere aftener, så brug ikke analogmodem.

Jeg benytter selv Casio EX-Z3, da det kan være i en cigaretpakke og jeg altid har det på mig.

God fornøjelse !

Kommentar
Fra : grow

Dato : 28-12-03 15:51

SORRY !!
Det er www.steves.digicams.com

grow

Kommentar
Fra : grow

Dato : 28-12-03 15:54

ALLE GODE GANGE 3. Jeg prøver igen !

www.steves-digicams.com

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-03 15:56

frederiksberg <- har selv det cam + et andet med 5 mio pixel
men jeg syntes helt klart du skal vælge SONY DSCP32 det er et meget godt cam, den har en digital zoom på 3x som er meget fint og så har den usb2 indgang som jeg syntes er meget vigtigt at et cam har så går det hurtigerer at overfører ...
Desværer følger der kun 16mb kort med men du kan evt altid købe 64 mb kort til omkring 400-500 kr. med en opløsning af 800*600 kan der ligge 200-600 billeder på..
Så vælg helt klart SONY DSCP32

Mvh: Dr0zie