/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke instalere sp1
Fra : bog
Vist : 303 gange
50 point
Dato : 27-12-03 23:11

Jeg har lige instaleret sp1 på min fars pc.
installationen går fint lige end til den skal genstartes
og kan jeg fint komme ind i windows.

Men kun start billedet der kommer ikke nogen ikoner frem eller startlinie.
kort jeg kan ikke starste op.

Kun i fejlsikret tilstand.

hvad er der galt hvorfor jeg ikke kan instalere sp1 både fra download og fra windwos
update.

han kører windwos xp pro.

skal jeg måske lade være med at instalere sp1?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-03 23:16

bog det er fordi det er en pirat kopi af windows xp pro der ligger på pcen..
Microsoft har lavet en blokade at hvis man installerer service pack 1 på en pirat windows så sker der det du oplever og det eneste du kan gører er at installer windows forfra...

Mvh: Dr0zie

Ps; Hvis det ikke er pirat windows xp så er det i hvert fald pirat cd-key

Kommentar
Fra : bog

Dato : 27-12-03 23:27

jeg har før haft det samme problem men kørte en system gendannelse.

Men nu lader det til den har starstet op.
Er det normalt at det tager 40 min op at starste op efter install af sp1 ?

har tidligere instalere sp1 på dne for 6 måneder siden uden problemer.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-03 23:31

mmm ja det er normalt hvis cd-keyen er en pirat kopi eller cracket eller lign da det er en blokade microsoft har lavet..
Glemte også at skrive at der kunne gå langt tid --- UPS sorry

Dr0zie
Den du installerer sp1 på for 6 md siden var det en pc med samme cd-key?=

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-03 11:05

måske hvem ved>
http://www.kandu.dk/dk/spg/28973

Manse9933

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-03 14:11

Der er indstalleret temmelig mange XP med serienummeret FCK/et eller andet og der ydes ikke opdatering med sp1 til dette nummer mere, men alt det "løse" kan stadig hentes.
Emesen.

Kommentar
Fra : mogas

Dato : 03-01-04 23:39

der findes et program der kan læse din key og et program hvor du kan ændre din key og dem har jeg liggende gi mig din mail og jeg sender dem til dig
MVH mogas