/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Software opdatering - Siemens?
Fra : dodl
Vist : 349 gange
50 point
Dato : 27-12-03 14:01

Glædelig jul

Har fået en Siemens S55 i julegave ;) og har fået fortalt at jeg kan opdatere softwaren, men jeg kan ikke finde den seneste software version på dansk. Håber nogen kan hjælpe. Jeg har iøvrigt kabel...

Hilsen Christian

Accepteret svar
Fra : jipsen

Modtaget 60 point
Dato : 27-12-03 14:44
Kommentar
Fra : dodl

Dato : 27-12-03 15:08

Hvor ligger software opdateringen? Kan kun finde Datasuite.

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 27-12-03 15:45

Øverste vhøjre hjørne hvor teksten lyder
"S55 Opgradering.
Opgrader din S55 med nyt forbedret software

Jipsen

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 27-12-03 15:48
Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 27-12-03 15:58

Der var lidt for meget med på det direkte link:
Her er et der virker. Forhåbentlig.
http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Addon/da/no/ms//s55_160202_update.zip

Jipsen

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 27-12-03 16:00

-> Jipsen

Min computer downloader alligevel programmet...

Godkendelse af svar
Fra : dodl

Dato : 27-12-03 16:25

Kan dog ikke få den til at opdatere - den skriver "wrong software version"...
Det er den korrekte version jeg bruger og der er "kontakt" til mobilen??
Er det evt. at nulstille softwaren og så prøve igen?

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 28-12-03 19:56

Jeg har fundet en kode man kan trykke så man kan se hvilken sw version man har... Koden kan man finde her under siemens.
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Jeg har den version der hedder 16. skriver den, på siden står der at version 20 er ude... Er det den man kan downloade via de links der er skrevet oven over ?

Når man updatere sin sw/frimware sletter den så alle personlige instillinger man måtte have ?

Juvic...