/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Engelsk opdatering af win98
Fra : leka
Vist : 257 gange
10 point
Dato : 26-12-03 21:07

Hej

Ved en fejl er der blevet lavet en opdatering af win98 på engelsk. ( højreklik er nu med copy, paste osv. og Denne Computer hedder nu My Computer).
I XP kan man se om div. hotfix er dansk eller engelsk, kan noget lign. gøres i win98?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-12-03 21:09

ja når man køber en opgradering

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 21:50

lyder som en sprogfilforbistring! Har du valgt dansk på alt du kan komme i nærheden af? Internationale sproginstillinger! Og der er osse nogle sprogindstillinger i IE du kan vælge?

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 26-12-03 21:55

Prøv at besøge siden "windowupdate.microsoft.com". Hent de opdateringer der er og se om ikke det løser problemmet. Din fejl sker ofte hvis et "Dynamic Link Library" (altså en DLL-fil) bliver overskrevte med en DLL-fil på et andet sprog. Når du besøger WindowsUpdate kan du være heldig at de opdateringer du henter retter din fejl. I alle tilfælde kan det altid hjælpe på sikkerheden at opdatere. Windows er hullet som en si.
Du kan også bare hente den samme opdatering igen, men denne gang på dansk (...hvis du ved hvad det var du opdaterede).

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 21:58

Godt råd i det her tilfælde lyder det mere som om du har sagt ja til at opdatere fra en dansk til en engelsks sprogversion! Måske fra en opgradering af Internet explorer?