/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Downloading program
Fra : Olle_hansen
Vist : 575 gange
99 point
Dato : 26-12-03 12:16

Hvilket program er det bedste download-program... Har Emule og overner, men de tager mange resourcer fra computeren...

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 26-12-03 12:17

overnet skulle der stå..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-12-03 12:27

Lige netop sådanne steder er det ikke dig der bestemmer hastigheden, men de steder du downloader fra. Hvis vedkommende i dan anden ende har et 56 k modem, hat du lidt svært ved at vride mere ud af vedkommende, end vedkommende kan sende. Så i den sidste ende har det ikke den store betydning.

ellebye

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 26-12-03 12:30

ja, men hvad skal man så bruge? Det må du af alle vide ellebye... Hehe

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 109 point
Dato : 26-12-03 13:13

Jeg bruger disse preogrammer i denne prioritet.
1. direkte FTP
2. mIRC (www.packetnews.com)
3. eMule med min 2mbit (800 connections pr fil)
4. Direct Connect

vh
XoDeus

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 26-12-03 15:04

kan du fortælle mig lidt om den første?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 26-12-03 16:58

Hvad med Imesh det har jeg da hørt om!!!
www.Imesh.com

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-12-03 08:36

det har jeg allerede, det er svært og finde filer, syns jeg...

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 27-12-03 13:12

Hmmm Bare ok Hva så med KaZaa
www.KaZaa.com

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-12-03 16:00

det er jo det næsten det samme som emule, så nej

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 27-12-03 16:33

Ok kende ikke emule det var derfor!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 27-12-03 16:33

Ok kender ikke emule det var derfor!!!

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-12-03 18:43

Okay, okay... Rolig...

Godkendelse af svar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-12-03 18:48

Stadig xodeus, kan du ikke lige forklare mig om de 2 øverste, nu får du pointene... olle_hansen@pc.dk

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 31-12-03 12:22

FTP kræver at kende nogle mennesker som har nogle servere med fede forbindelser. Jeg sidder i nogle release gruops rundt i verdenen hvor jeg nemt får fat i alt hvad jeg har behov for, de fleste af disse mennesker har 100 mbit forbindelser og jeg elsker at leeche fra dem. FTP er det såkaldte File Transfer protolkol og er en integreret del af windows.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 19-11-04 18:26

prøv ares.. det er herre hurtig til film... en film tager 2 timer eller sådan noget