/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
pc plus, hp deskjet 710c
Fra : nuran
Vist : 411 gange
20 point
Dato : 26-12-03 00:18

jeg kan ikke udskrive fra Pc Plus siden jeg starte køre WIN XP.Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 26-12-03 00:27

hvad med at besvare de folk der prøver at hjælpe dig i dit andet inlæg inden du bare laver et nyt du har ikke sagt en lyd til nogle af de foreslag som de er kommet med
er det takken

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 26-12-03 00:27

Lyder sært, men prøv at afinstaller PC Plus og fjern din printerdriver og geninstaller så igen..

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 26-12-03 00:32

Hvad kørte du med før af styresystem?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 26-12-03 00:36

Granslam > Hvad er det for et indlæg personen dublerer (ref)...

Hvis der bare nyoprettes indlæg efter konstruktive forslag bliver givet er der tale om misbrug, og så ryger begge spørgsmål i kandu's postkasse.

Spm. boykottet herfra ved denne adfærd ... Tak for advarslen

Fortsat god jul.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Hvem GIDER være til GRIN for 20 points, hvis man opfører sig sådan.... Nej, vel?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 26-12-03 00:47

kik længre nede i seneste 25
mvh granslam

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 30 point
Dato : 26-12-03 00:58

Granslam > jeps.... http://www.kandu.dk/dk/spg/28797

Nuran....Røde ører når man spammer!!

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-12-03 11:16

Nuran jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.

> andre i denne tråd. Jeg tror at nuran er uden skyld. Nuran blev bruger den 24.12.03 og stiller det første spørgsmål den 25.12.03, netop den dag hvor kandu ikke sendte mails. Som ny bruger kan man jo ikke vide at der er perioder, hvor man bliver nødt til at følge med på "seneste 25" for at se, om der er kommet svar på det spørgsmål, som man selv har stillet.

mvh ans

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-12-03 11:39

prøv dette
højre klik på ikonet hp printer/ egenskaber fanblad /KOMPATIBELITET / kør dette program i kompetibeltilstand (flueben) /windows 98 me
har haft samme problem bare med kombimaskine HP

Kommentar
Fra : nuran

Dato : 26-12-03 13:59

tak ans

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 26-12-03 14:26

Hej Ans

Kig lige på tråden... Rotw giver et perfekt svar kl. 11:39 på baggrund af hvad der selv er oplevet...
Rasmus (rkl) giver et perfekt svar -- på baggrund af hans erfaringer...

Alligevel gentager det sig, at tråden IKKE følges, og at du i stedet får takken -- alene fordi du forsvarer hans dobbelt-spørgsmål. Ingen supplerende forklaring - ingen tak for de foreløbige svar der ER blevet givet...

Denne gang er tråden i sig selv..... (nej, jeg holder mund nu, og holder mig til den varme hyggemad om et par timer!)

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-12-03 15:48

>h_blunck
Du har ret i at jeg forsvarer "nuran", men det er en ny bruger. Det jeg får tak for er at fortælle om de udeblevne e-mails.
>nuran
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål er det her på kandu kutyme at svaret bliver accepteret.
Dette kan du gøre ved at acceptere det svar, som var det rigtige. I højre side over dato står accepteret svar, klik på det. Næste side fortæller dig, hvad du så skal gøre.
Dine point får du ikke tilbage
Læs "Kom godt igang", som står i kolonnen til venstre. Du kan også blive superbruger, så får du flere point til rådighed.

mvh ans

Kommentar
Fra : nuran

Dato : 26-12-03 21:35

beklager venner jeg er nye bruger det var ikke meningen gør jer sur.

Hilsen Nuran

Godkendelse af svar
Fra : nuran

Dato : 26-12-03 21:36

Tak for svaret h_blunck.