/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Scanner til max 5-600 kroner
Fra : nillermanden
Vist : 282 gange
20 point
Dato : 23-12-03 00:21

Hej edb- nørder

Er der nogle af jer der har et råd til en novice ang. scannere?????? hvad er det væsentlige man skal kigge på?
har i evt nogle ideer til et godt førstegangskøb?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-12-03 00:45

Hej nillermanden-Jeg har selv en efterhånden lidt ældre canon scanner Canoscan n650u, en flatbed-scanner som fungerer rigtig godt-så jeg kan kun anbefale Canon.Se iøvrigt her: http://dk.pricerunner.com/buyingadvice-scanners.html?category=50

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 23-12-03 01:14

Prøv at tjekke www.edbprider.dk Der kan folk også gi' karakter på deres produkter

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 23-12-03 01:14

Hovsa, det var www.edbpriser.dk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-03 07:56

Hvad med at købe en multifunktionsmaskine, feks en Lexmark X1150 til 799,00. Ser flot ud fungerer perfekt god software med. Kan bruges som printer, scanner, kopimaskine og fax. Man får meget for prisen

Fijala

Ps Lexmark har en auktion i øjeblikket hvor de 4 personer der byder højest på en Lexmark X1130 får den til den pris de nu har budt.
se www.lexmark.dk

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 23-12-03 10:37

Jeg kan anbefale min egen scanner varmt. Den er let at installere, har genvejstaster og laver skarpe scanninger. Er dog ikke den hurtigste, men grundig. Den kostede mig vist lidt under 700 kr. for et år siden. Modellen hedder Canoscan D1250U2.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-12-03 12:42

På arbejde bruger jeg en prof. Minolta til 6.000 kr.
Privat har jeg en 3/4 år gl. Brother MFC 590 med scan, fax, kopi og print. Min Brother er både meget hurtigere og fuldt ud på højde med Minolta'en der er er år gl. Min pris var dengang 2.500 kr. i dag ligger den på under 2.000 kr. og så har den fire patroner. Den er derfor ikke dyr i drift. Lexmark er almindelig kendt for, at op til 40% af blækket går til alt muligt andet end at skrive med. Min første printer var iøvrigt en Lexmark.
At man kan få en Lexmark X1150 til kun 799 kr. med scan, fax, kopi og print - lyder for godt til at være sandt!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-03 12:46

>alka<

Lexmark X1150 kan købes på tilbud ved Merlin til 799,-

Fijala

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-12-03 13:30

Det var godt nok "billigt", så må man håbe, at den også virker - der må være mindst én grund til, at den er så billig?
Hej fra alka

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-03 14:42

som jeg tidligere har skrevet bruger den rigelig med blæk...se her www.lexmark.dk

Fijala

ps. fax er med pc tændt..

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-12-03 15:25

OK, jeg tænkte nok, at der ikke var fax i maskinen til den pris.