/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sony DCR-TRV19+22+33 som webcam???
Fra : Tobster
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 22-12-03 23:36

Hej!

Er der nogen af jer der har erfarringer med at bruge et af ovennævnte video-kameraer som webcam?

Jeg har selv et DCR-TRV22 som jeg har brugt lidt som webcam, men når det gar stået tændt i et stykke tid og streamet går det ud... Det går ligesom i dvale og så skal jeg slukke og tænde for det igen for at det virker...

Nogen der ved om der er en funktion man kan slå fra/til for at det ikke går ud?

Mvh
Torben

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 22-12-03 23:46

Jeg mener det er en sikkerhedsforanstaltning, for ikke at slide hul i båndet, eller gør den det også uden bånd?
Men hvis den også gør det uden bånd i, så er det en strømsparende funktion (Hvis man nu har glemt at slukke), og hvis det er tilfældet, er der nok ikke noget at gøre. Du kører vel med oplader på samtidig?
Jeg har ikke testet min (Men kan da gøre det)Sony DCR-TR 7000E, fordi jeg har et billigt Webcam, og det er mere handy.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-12-03 00:36

Hej Tobster

Vil bare lige oplyse dig om, at du kan nå at "trække" det andet spørgsmål tilbage (sålænge der ikke er nogen kommentarer til det) .....så sparer du 100 point, og det ser ud jo til, at du får fin hjælp af Palle Hansen herinde

Glædelig jul
// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-12-03 00:39

UPS.....du sparer kun 50 point, ved lukning af det andet

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 23-12-03 08:43

Okay. Jeg er ret ny her på Kandu.dk, så jeg ved overhovedet ikke hvordan det virker... Hvordan finder jeg de indlæg jeg har lavet, som der ikke er svaret på?

Jeg har prøvet at have opladeren til, men mener at det går ud når jeg sætter det stik i...
Kan se på fronten at der er et "power in" - men så skal jeg vel have en sepperat strømforsyning...

Vil lige prøve at se om den gvirker uden bånd i....

Jeg har også tænkt på et billigt webcam, men der bliver efter sigende kanon billedkvalitet når jeg bruger min video-kamera...
Mvh.
Torben

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 11:34

Jeg ved heller ikke hvordan du trækker tilbage?, men det er der andre der vil svare på. Måske er det nummer 2 eller 3 kolonne foroven til venstre.
Hvad går ud, når du sætter hvilket stik i?
Hvis der er power ind, er det din strømforsyning (den du oplader med, er også din strømforsyning)
Ja prøv uden bånd.
Det kan godt være det er en bedre billedkvalitet, men den kræver så også større båndbredde (hurtigt modem)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-12-03 20:56

Hej Torben og Palle Hansen

Oppe i venstre hjørne skal I klikke på "min profil". ........ nederst på siden står der hvilke "tråde" I deltager i (også kaldet, enkelt abonnenter). For at finde jeres egen spørgsmål, skal i trykke på "historie" (længere oppe på siden).

Hvis I har et spørgsmål, som der ikke er kommenteret, kan I under jeres tekst i spørgsmålet, "trække" spørgsmålet tilbage - jeg kan ikke lige huske hvad "knappen" hedder, men jeg er sikker på I ved hvad det er for en, når i ser den ....ellers så spørg igen

// Toupie

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 21:39

Tobster, slår den fra nu?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 31-12-03 14:04

Det virker fint nu når jeg tager båndet ud.... Så kører det....
Tak for hjælpen til jer alle!