/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Fastnet - mobil og internet (samlet)
Fra : heseda
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 22-12-03 21:42

PT. TDC som fast telefon . SONOFON som MOBIL - STOFANET som internet udbyder,
der er ikke let at finde ud af hvad der er billigst. Vil det være billigere at finde en udbyder, hvor det hele er samlet. Jeg er godt klar over, at den kommer an på hvor meget man taler, men TDC minimum 130 kr fast pr./mdr Sonofon 99 kr pr./mdr og stofa 50 kr pr./mdr. Så det er minimum 280 kr./mdr. Fakta er at vores totale forbrug på disse 3 ting er 550 kr./mdr. Kan dette gøres billigere ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-03 22:49

Prøv at søge på telefon på google der er forskellige sider der sammenligner sider men det er jo en jungle at rode i har selv tdc komplet **SS** Julehilsner SUNE

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 22-12-03 23:18

Hej heseda
Du kan jo også lige prøve at kigge lidt www.telepriser.dk men der er en jungle

god

Mvh thomat

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 22-12-03 23:33

SUNE: vil det sige at du har det hele igennem TDC ? Jeg har også været på Google !!!!
THOMAT: Du har ret, jeg har været der - det er en jungle.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 23-12-03 00:53

Heseda:

Prøv at ringe til NVE, de har både fastnet, internet og TV antennekabel, til en god pris. Via deres pakke kan man f.eks leje film via TV´et, men jeg er ikke helt sikker på om det kun er boligkomplekser eller om husejere også kan få tilbudt deres pakke. Og det er heller ikke alle steder i landet de har det tilbud, men prøv at ringe, måske kommer de snart til dit område

Mhh. og glædelig jul
Wilduhr

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 23-12-03 11:38

Hej Heseda

Ja, det kan gøres billigere. Du beholder samme nummer, linje, o.s.v. - men taler til 19 øre/minut (TDC = 24 øre)
Internet ned til 7 øre - landets billigste iflg. Forbrugeroplysningen.

Så fastnet og Internet hos os.
Mobil er vi ikke gode til, med mindre du taler kun lidt. Taler du "en hel del" skal du nok over i Debitel eller en af de andre små (som er blevet ganske store) selskaber.

Klik bare ind her: www.japanskedanmark.dk/telefoni

Mvh - SEMMER