/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Grand Avenue
Fra : Nickelodean
Vist : 376 gange
500 point
Dato : 22-12-03 17:50

Er der nogen der har arkorderne og tekst til Grand Avenue med Take It As It Comes og Everyday???

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 19:18

det har jeg

Kommentar
Fra : csje02

Dato : 28-12-03 21:29

Give us please...
Total fed musiksmag.
Send evt på stevejensen@tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : Nickelodean

Dato : 29-12-03 17:33

EJJJJJ er det rigtigt du har dem..... vil du ikke osse være rigtig rigtig sød at sende dem til min mail Nicklasss@hotmail.com og hvis det er at du har arkorder til flere af sangene på deres cd, så må du meget gerne osse sende dem...

Kommentar
Fra : r.kjaer

Dato : 30-12-03 21:47

Hvorfor skriver I dem ikke i forummet, så alle kan have glæde af dem uden al den emailen frem og tilbage? :)

Kommentar
Fra : Fitte

Dato : 15-01-04 18:45

ej den må jeg eje!!! skriv venligst til fittenditten@hotmail.com

Kommentar
Fra : Tatianna

Dato : 18-01-04 22:32

Dem vil jeg også super gerne have: anna_2103hotmail.com

Kommentar
Fra : Tatianna

Dato : 18-01-04 22:32

Dem vil jeg også super gerne have: anna_2103hotmail.com

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 22-01-04 18:18

Jeg tar´ til Rønne 31/1-04 og lure dem af.
Koncerten bliver også optaget til TV2, og skulle blive vist fredagen efter, men det gør de kun hvis jeg ikke får det hele med.

2243 / claus

som r.kjaer skriver. Lad os da alle se

Kommentar
Fra : DeaQ

Dato : 24-01-04 00:43

Dem vil jeg også total gerne have..!!! dennis@sport.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : Svenne182

Dato : 05-02-04 13:08

jeg hjertens gerne også bede om dem.... men hvorfor poster du dem ik bar her ??

mail: robert1603@hotmail.com

Kommentar
Fra : sim_trix

Dato : 21-03-04 11:52

oz t mig jeg r deres største fan... takr på forhånd!!

Kommentar
Fra : sim_trix

Dato : 21-03-04 11:56

jeg vil oz gene have dem såå send dem venligst takr på forhånd!! mail: the_simtrix@hotmail.com

prøv oz side: www.ultimate-guitar.com der finder man mange akkorder bar ikk grand avenue :'(

Kommentar
Fra : lassebyrdal

Dato : 04-04-04 20:14

Jeg melder mig da også under fanerne... jeg vil også meget gerne have fat i dem!
Min mail er: Lasse@springernet.dk

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 24-05-04 14:43

Jeg er Mega stor fan, og vil monster gerne have fat i den... please send dem også lige til deigaard@e-mail.dk... på forhånd tak

Kommentar
Fra : Anders_HP

Dato : 25-05-04 22:49

oc li MIG....:) Andershjelmer@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 22-06-04 16:11

TIL ALLE JER SOM HAR SPURGT EFTER DEM!!!

her kan I finde take it as it comes:

http://www.kandu.dk/dk/spg/30455

Jeg kan ikke finde Everyday, men her har du this is not a end i stedet:

http://www.ultimate-guitar.com/tabs/g/grand_avenue/this_is_not_an_end_crd. htm
http://www.ultimate-guitar.com/tabs/g/grand_avenue/this_is_not_an_end_ver2 _crd.ht

Håber du kan bruge mit svar!

-Deigaard