/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Den originale kunstner
Fra : StefanRosgaard
Vist : 181 gange
40 point
Dato : 22-12-03 12:17

Jeg hørte dette nummer forleden -> "Is you is or is you aint my baby" og kunne godt tænke mig at vide hvem den originale kunstner er... Det er et MEGET gammelt jazz nummer og jeg kan ikke finde noget på google der kan hjælpe mig, da der er tusindvis af kunstnere der har udgivet deres egen version af den..

HJÆLP MIG !!!

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 22-12-03 12:42

ehhhh...... is you is or is you aint???? har aldrig hørt nogen sige det der før hverken i en sang eller i virkeligheden!

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 12:52

Sikker på den hedder det..?
Lyder meget underligt.

Dr0zie

Kommentar
Fra : StefanRosgaard

Dato : 22-12-03 13:00

Ja... Jeg er sikker på at den hedder det...
Den er meget gammel, så det er nok derfor i ikke har hørt den nogensinde.

Her er teksten hvis i ikke tror på det http://www.leoslyrics.com/listlyrics.php?hid=%2BMVp4mQp4UE%3D

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-12-03 13:01

så prøv på søgemaskinen
http://www.dogpile.com

http://www.alltheweb.com/

der findes sikkert noget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 13:02

Det kunne ligne Fats Waller at synge noget i den stil.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-12-03 13:10

eller måske denne
BB King & Dr. John - Is You Is, Or Is You Aint, My Baby.mp3

Kommentar
Fra : StefanRosgaard

Dato : 22-12-03 15:51

Jeg tvivler på at det er BB King & Dr. John... jeg mener den er ældre en det. Men ja, de har sunget en udgave af den